Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Inleiding tot Unreal Engine
- Overzicht van Unreal Functies en mogelijkheden van de motor
- Inzicht in de real-time renderingworkflow
- Belangrijkste verschillen tussen 3ds Max- en Unreal Engine-workflows
Assets importeren uit 3ds Max
- 3D-modellen, animaties en assets exporteren vanuit 3ds Max
- Activa importeren in Unreal Engine
- Activa-instellingen en -configuraties optimaliseren voor Unreal Engine
Materialen en texturen in Unreal Engine
- Inleiding tot Unreal Engine's materiaaleditor
- Materialen en texturen maken en aanpassen
- Shaders en speciale effecten toepassen voor realistische weergave
Belichting en rendering in Unreal Engine
- Dynamische verlichting en globale verlichting instellen
- Verlichtingsinstellingen aanpassen voor verschillende scenario's
- Rendering-instellingen optimaliseren voor real-time prestaties
Blauwdruk Visuele Scripting
- Overzicht van visuele scripts voor blauwdruk in Unreal Engine
- Interactief gedrag en gameplay-mechanica creëren
- Implementeren van gebruikersinteracties en controles
Optimalisatie Technieken
- Assets optimaliseren voor real-time prestaties
- Level streaming en LOD-technieken voor efficiënt scènebeheer
- Strategieën voor prestatieprofilering en -optimalisatie
Praktijkprojecten en casestudy's
- Projecten en voorbeelden uit de echte wereld verkennen
- Analyse van best practices en optimalisatietechnieken die worden gebruikt in professionele projecten
- Praktische oefeningen en projecten om het leren te versterken
Samenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Vaardigheid in Autodesk 3ds Max voor 3D-modellering, animatie en rendering
- Basiskennis van real-time renderingconcepten
- Bekendheid met veelgebruikte bestandsindelingen voor 3D-assets (bijv. FBX, OBJ)
Audiëntie
- 3D-artiesten
- Game-ontwikkelaars
- Architecturale visualizers
- Makers van VR/AR-inhoud
21 Uren