Cursusaanbod
Introductie van het .Net 4.0-framework
- Geïntegreerde ontwikkelomgeving (IDE)
- Languages In het .Net-framework
- De Common Language Runtime (CLR)
- Gegevens Accessen met ADO.Net & XML
- Accessop internet gaan met ASP.Net
Visual Studio 2010
- Handig Visual Studio Vensters
- Projecten maken
- Projectanatomie
- De bestanden in een project
- Oplossingsverkenner
- Codefragmenten
C# Taalsyntaxis
- Gegevenstypen
- Variabelenverklaring
- Exploitanten
- Voorwaardelijke stellingen
- Lusstructuren
Klassen en objecten
- Modellen bouwen
- Klassen en objecten maken
- Constructors toevoegen aan een klasse
- Methoden, eigenschappen en gebeurtenissen toevoegen
- Overbelastingsmethoden
- Eigendomsprocedures
Foutopsporing in applicaties
- Breekpunten instellen
- Door de code stappen
- Foutopsporing in Windows
- Kijk naar Windows
- Bel Stapel
ASP.Net-introductie
- Een ASP.Net-project starten
- Projectbestanden
- Serverbediening
- Afhandeling van servergebeurtenissen
- De paginalevenscyclus
Ontwikkeling van gebruikersinterfaces
- Hoofdpagina's
- Thema's en skins
- Gebruikersbedieningen
- Websitenavigatie
- Validatiecontroles
Module 8: Configuratie
- Websiteconfiguratie-instellingen
- Configuratiebestanden inclusief de Web.Config-bestanden
- Applicatie-instellingen en configuratiereeksen opslaan
- Het websitebeheerprogramma
Lidmaatschap en personalisatie
- Een website beveiligen en personaliseren
- Bewaar gebruikersgegevens in het lidmaatschap Database
- Aanmeldingsbesturingselementen gebruiken
- Websitestatus Management Methoden
- Viewstate gebruiken om de status van een pagina op te slaan
Afhandeling van uitzonderingen
- Try Catch-blokken toevoegen aan code
- Uitzonderingen op paginaniveau
- Uitzonderingen op siteniveau
- Aangepaste foutpagina's
- Traceren
Gegevens Access
- Wat is ADO.Net
- Verbindingsobject
- Commando-object
- Gegevenslezers
- Datasets en dataadapters
- Met behulp van de gegevensbronwizard
Responsieve pagina's maken met AJAX
- Ajax-architectuur
- Wat zijn gedeeltelijke pagina-updates
- Het Updatepanel-serverbesturingselement gebruiken
- Scripts aan de clientzijde gebruiken
Gegevens Access Met LINQ
- Waarom hebben we LINQ nodig
- Het opvragen van de Database
- Taalsyntaxis voor zoekopdrachten
- Gebruik van de LINQ tot SQL
Windows Communication Foundation (WCF)-services gebruiken
- Servicegerichte architectuur
- WCF-scenario's
- Mechanica van Communication: adres, contract, bindend
- Een eenvoudige WCF-service creëren
- Een WCF-service aanroepen vanuit een clienttoepassing
Inzet
- Hoe u een webapplicatie implementeert
- Implementatiemethoden
- De kopieer- en publicatietools van Visual Studio gebruiken
- Installatieprojecten gebruiken
- Assemblages installeren in de GAC
Vereisten
Alvorens deel te nemen aan deze workshop moeten studenten:
- In staat zijn een oplossingsomgeving te beheren met behulp van de Visual Studio 2010 IDE en tools
- In staat zijn een applicatie te programmeren met behulp van een .NET Framework 4.0-compatibele taal
- Een basiskennis hebben van scripts aan de clientzijde
- Een basiskennis van HTML hebben
Testimonials (5)
it was a great cource becuase we got the chance to discuss things and try working with the things we got taught. But the thing I liked the most was that everything was based on experience that Marcin had.
Jesper - ProgramDuon AB
Cursus - Advanced Blazor
I liked that I had the chance to exercise.
carmen mocanu - Nanotec Electronic Bulgaria EOOD
Cursus - Unit Testing with C#
De trainer legde de onderwerpen heel goed uit met echte voorbeelden uit de echte wereld, waardoor het voor ons eenvoudiger werd om de informatie te begrijpen
Florin-Viorel Marut - Continental Automotive Romania
Cursus - High-Performance Application Development with .NET Core
Automatisch vertaald
De juiste kennis en diepgaand begrip van het onderwerp van de trainer en zijn vermogen om de kennis op een duidelijke en efficiënte manier te presenteren en over te dragen.
Balazs Farkas - Greentube GmbH
Cursus - Implementing the Actor Model with Microsoft Orleans
Automatisch vertaald
Comprehensive - covered everything we were interested in. Able to work through examples.