Cursusaanbod

Invoering

  • Overzicht van Guava
  • Een Guava-omgeving opzetten

Basis Guava Hulpprogramma's

  • Null gebruiken en vermijden
  • Randvoorwaarden
  • Voorwaardelijke mislukkingen
  • Bestellen
  • Objectmethoden
  • Gooien

Collecties Hulpprogramma's

  • Verzamelingstypen
  • Nutsklassen
  • Uitbreiding hulpprogramma's

Grafieken

  • Guava grafiekdefinitie en mogelijkheden
  • Grafiektypen
  • Grafiekinstanties bouwen
  • Veranderlijke en onveranderlijke grafieken
  • Grafiekelementen
  • Bibliotheekcontracten

Caching-hulpprogramma's

  • Bevolking en uitzetting
  • Functies

String-hulpprogramma's

  • Schrijnwerker en splitter
  • CharMatcher
  • Tekensets
  • Kastformaat

Primitieve nutsvoorzieningen

  • Primitieve arrays
  • Algemene nutsvoorzieningen
  • Byte-conversie

Wiskundige hulpprogramma's

  • Integraal
  • Zwevende punt

Samenvatting en volgende stappen

Vereisten

  • Kennis en ervaring met Java programmeren

Publiek

  • Java ontwikkelaars
 21 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën