Cursusaanbod

Inleiding tot n8n voor Marketing

  • Overzicht van de mogelijkheden en interface van n8n
  • Concepten voor workflowautomatisering verkennen
  • Veelvoorkomende gebruiksscenario's in marketingautomatisering

Integratie van Social Media platforms

  • Verbinding maken n8n met sociale mediaplatforms (bijv. Twitter, Facebook)
  • Berichten automatiseren, betrokkenheid bijhouden en rapporteren
  • Cross-platform campagnes beheren met behulp van n8n

Automatiseren Email Marketing Workflows

  • Geautomatiseerde e-mailsequenties instellen
  • E-mails activeren op basis van gebruikersacties en betrokkenheid
  • Integratie van e-mailmarketingtools zoals Mailchimp met n8n

Klant Data Management

  • Verzamelen en opslaan van klantgegevens voor segmentatie
  • Integratie n8n met CRM's voor klantinzichten
  • Klantreizen bouwen met automatisering

Geavanceerde Marketing automatiseringstechnieken

  • Logica en voorwaardelijke workflows gebruiken voor gerichte marketing
  • Automatiseren van A/B-testen en campagne-aanpassingen
  • Prestaties analyseren met integraties voor gegevensvisualisatie

Automatisering van tracking en analyse

  • Het verzamelen van statistieken automatiseren voor campagne-inzichten
  • Meldingen en waarschuwingen instellen voor het bijhouden van KPI's
  • Gegevens visualiseren met geïntegreerde dashboardtools

Workflows implementeren en schalen

  • Werkstromen implementeren voor productiegebruik
  • Automatiseringsinspanningen opschalen naarmate de marketingbehoeften groeien
  • Workflowversies en -updates beheren

Samenvatting en volgende stappen

Vereisten

  • Basiskennis van marketingworkflows en -processen
  • Bekendheid met digitale marketingtools

Audiëntie

  • Marketing Ploegen
  • Groei hackers
 14 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën