Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Introductie
De browser voorbereiden op het renderen van WebGL inhoud
Overzicht van het proces voor het maken van afbeeldingen
Een 2D statisch object maken
Kleur toevoegen aan het object
Het object ronddraaien
Het object 3D maken
Punten, vectoren en netten begrijpen
Het object transformeren
Richtings- en sfeerverlichting toevoegen
Transparantie, textuur en reflectie toevoegen
Introductie van andere objecten
Camerabewegingen simuleren
Programming Vertex en Pixel Shaders
Het object animeren
De muis gebruiken om met het object te communiceren
Samenvatting en conclusie
Vereisten
- Javaervaring met scriptprogrammeren
- Bekendheid met vectoren en matrices is handig, maar niet vereist
- Kennis van lineaire algebra (vermenigvuldiging, optelmatrix/vector)
- Kennis van trigonometrie (cosinus en sinus verhalen...)
21 Uren