Cursusaanbod

Introductie

De browser voorbereiden op het renderen van WebGL inhoud

Overzicht van het proces voor het maken van afbeeldingen

Een 2D statisch object maken

Kleur toevoegen aan het object

Het object ronddraaien

Het object 3D maken

Punten, vectoren en netten begrijpen

Het object transformeren

Richtings- en sfeerverlichting toevoegen

Transparantie, textuur en reflectie toevoegen

Introductie van andere objecten

Camerabewegingen simuleren

Programming Vertex en Pixel Shaders

Het object animeren

De muis gebruiken om met het object te communiceren

Samenvatting en conclusie

Vereisten

  • Javaervaring met scriptprogrammeren
  • Bekendheid met vectoren en matrices is handig, maar niet vereist
  • Kennis van lineaire algebra (vermenigvuldiging, optelmatrix/vector)
  • Kennis van trigonometrie (cosinus en sinus verhalen...)
 21 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën