Lokale, door instructeurs geleide live GPU (Graphics Processing Unit) trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve discussie en hands-on praktijk de grondbeginselen van GPU en hoe GPU's te programmeren. GPU-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op locatie'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Brugge of in NobleProg bedrijfstrainingscentra in Brugge. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Brugge
NH Hotel Brugge, Boeveriestraat 2, Brugge, Belgie, 8000
Bruges
Brugge werd een centrale haven, een commercieel en financieel centrum in middeleeuws Europa, dat de landen van de Noordzee en de Oostzee met de Middellandse Zee verbond. Rijke kooplieden uit Brugge dreven handel met die uit heel Europa. De eerste beurs in de geschiedenis ontstond in Brugge in de 13e eeuw. In de 15e eeuw was het het belangrijkste financiële centrum van Europa. Deze economische bloei leidt ook tot een culturele en artistieke bloei die een rijk erfgoed heeft nagelaten. Het was het belangrijkste centrum voor de Vlaamse primitieve schilders, die een revolutie teweegbrachten in de westerse schilderkunst. Het is sinds het jaar 2000 lid van de Organisatie van Werelderfgoedsteden. De stad heeft zelfs de eer om drie keer op de Werelderfgoedlijst van UNESCO te staan. Om zijn historische centrum, om zijn begijnhof dat deel uitmaakt van de Vlaamse Begijnhoven en om zijn belfort dat behoort tot de Belforten van België en Frankrijk. Daarnaast staat het ook op de lijst van immaterieel cultureel erfgoed van de mensheid door UNESCO vanwege de processie van het Heilig Bloed.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
INTERNATIONALE LUCHTHAVEN OOSTENDE-BRUGE
Dichtstbijzijnde treinstation naar het trainingscentrum
Station Brugge
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor ontwikkelaars van beginners tot gemiddeld niveau die OpenACC willen gebruiken om heterogene apparaten te programmeren en hun parallellisme te benutten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Stel een ontwikkelomgeving in met OpenACC SDK, een apparaat dat OpenACC ondersteunt, en Visual Studio Code.
Maak een eenvoudig OpenACC-programma dat vectoroptelling uitvoert op het apparaat en de resultaten ophaalt uit het geheugen van het apparaat.
Gebruik OpenACC-richtlijnen en -clausules om de code te annoteren en de parallelle regio's, gegevensverplaatsing en optimalisatieopties op te geven.
Gebruik de OpenACC-API om apparaatgegevens op te vragen, het apparaatnummer in te stellen, fouten af te handelen en gebeurtenissen te synchroniseren.
Gebruik OpenACC-bibliotheken en interoperabiliteitsfuncties om OpenACC te integreren met andere programmeermodellen, zoals CUDA, OpenMP en MPI.
Gebruik OpenACC-tools om OpenACC-programma's te profileren en fouten op te sporen en te identificeren en knelpunten en kansen op het gebied van prestaties te identificeren.
Optimaliseer OpenACC-programma's met behulp van technieken zoals datalokalisatie, lusfusie, kernelfusie en auto-tuning.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die de basisprincipes van GPU programmeren willen leren en de belangrijkste raamwerken en hulpmiddelen voor het ontwikkelen van GPU applicaties. .
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers: Begrijp het verschil tussen CPU en GPU computergebruik en de voordelen en uitdagingen van GPU programmeren.
Kies het juiste raamwerk en de juiste tool voor hun GPU toepassing.
Maak een basisprogramma GPU dat vectoroptelling uitvoert met behulp van een of meer van de raamwerken en hulpmiddelen.
Gebruik de respectievelijke API's, talen en bibliotheken om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing daarvan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de respectieve geheugenruimten, zoals globaal, lokaal, constant en privé, om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik de respectieve uitvoeringsmodellen, zoals werkitems, werkgroepen, threads, blokken en rasters, om de parallelliteit te controleren.
Debug en test GPU programma's met behulp van tools zoals CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer GPU programma's met behulp van technieken zoals coalescentie, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die verschillende frameworks willen gebruiken voor GPU programmeren en hun functies, prestaties en compatibiliteit willen vergelijken.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met OpenCL SDK, CUDA Toolkit, ROCm Platform, een apparaat dat OpenCL, CUDA of ROCm ondersteunt, en Visual Studio Code.
Maak een basisprogramma GPU dat vectoroptelling uitvoert met behulp van OpenCL, CUDA en ROCm, en vergelijk de syntaxis, structuur en uitvoering van elk raamwerk.
Gebruik de respectievelijke API's om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de respectieve talen om kernels te schrijven die op het apparaat worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
Gebruik de respectieve ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik de respectieve geheugenruimten, zoals globaal, lokaal, constant en privé, om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik de respectieve uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test GPU programma's met behulp van tools zoals CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer GPU programma's met behulp van technieken zoals coalescentie, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginnersniveau tot op gemiddeld niveau die ROCm op Windows willen installeren en gebruiken om AMD GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met ROCm Platform, een AMD GPU en Visual Studio Code op Windows.
Creëer een basis ROCm-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
Gebruik de ROCm API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ervan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik HIP-taal om kernels te schrijven die worden uitgevoerd op de GPU en gegevens manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van HIP om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik ROCm- en HIP-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik ROCm- en HIP-uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test ROCm- en HIP-programma's met behulp van tools zoals ROCm Debugger en ROCm Profiler.
Optimaliseer ROCm- en HIP-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginnersniveau tot op gemiddeld niveau die ROCm en HIP willen gebruiken om AMD GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met het ROCm-platform, een AMD GPU en Visual Studio code.
Creëer een basis ROCm-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
Gebruik de ROCm API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ervan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik HIP-taal om kernels te schrijven die worden uitgevoerd op de GPU en gegevens manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van HIP om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik ROCm- en HIP-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik ROCm- en HIP-uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test ROCm- en HIP-programma's met behulp van tools zoals ROCm Debugger en ROCm Profiler.
Optimaliseer ROCm- en HIP-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profilering.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of ter plaatse) is bedoeld voor ontwikkelaars van beginners tot gemiddeld niveau die CUDA willen gebruiken om NVIDIA GPUs te programmeren en hun parallellisme te benutten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Zet een ontwikkelomgeving op die CUDA Toolkit, een NVIDIA GPU en Visual Studio Code bevat.
Maak een eenvoudig CUDA-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten uit het GPU-geheugen ophaalt.
Gebruik de CUDA API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en toe te wijzen, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de CUDA C/C++-taal om kernels te schrijven die op de GPU worden uitgevoerd en gegevens te manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van CUDA om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik CUDA-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik het CUDA-uitvoeringsmodel om de threads, blokken en rasters te beheren die het parallellisme definiëren.
Fouten opsporen en testen van CUDA-programma's met behulp van hulpprogramma's zoals CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer CUDA-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profiling.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor systeembeheerders en IT-professionals op beginnersniveau die CUDA-omgevingen willen installeren, configureren, beheren en problemen willen oplossen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de architectuur, componenten en mogelijkheden van CUDA.
Installeer en configureer CUDA-omgevingen.
Beheer en optimaliseer CUDA-bronnen.
Veelvoorkomende CUDA-problemen opsporen en oplossen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die OpenCL willen gebruiken om heterogene apparaten te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met OpenCL SDK, een apparaat dat OpenCL en Visual Studio Code ondersteunt.
Maak een basisprogramma OpenCL dat vectoroptelling op het apparaat uitvoert en de resultaten uit het apparaatgeheugen ophaalt.
Gebruik OpenCL API om apparaatinformatie op te vragen, contexten, opdrachtwachtrijen, buffers, kernels en gebeurtenissen te creëren.
Gebruik OpenCL C-taal om kernels te schrijven die op het apparaat worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
Gebruik OpenCL ingebouwde functies, extensies en bibliotheken om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik OpenCL host- en apparaatgeheugenmodellen om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik het uitvoeringsmodel OpenCL om de werkitems, werkgroepen en ND-bereiken te beheren.
Debug en test OpenCL programma's met behulp van tools zoals CodeXL, Intel VTune en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer OpenCL programma's met behulp van technieken zoals vectorisatie, lusafrollen, lokaal geheugen en profilering.
Dit door een instructeur geleide live training in Brugge (online of op locatie) is gericht op ontwikkelaars met middelmatige vaardigheden die CUDA willen gebruiken om Python toepassingen te bouwen die parallel op NVIDIA GPUs lopen.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
De Numba compiler gebruiken om Python applicaties die draaien op NVIDIA GPUs te versnellen.
Aangepaste CUDA kernels maken, compileren en lanceren.
Het geheugen van GPU beheren.
Een CPU-gebaseerde applicatie omzetten in een GPU-versnelde applicatie.
Deze door een instructeur geleide, live training cursus in Brugge behandelt hoe u GPUs programmeert voor parallel computergebruik, hoe u verschillende platforms gebruikt, hoe u met het CUDA-platform en zijn functies werkt, en hoe u verschillende optimalisatietechnieken uitvoert met behulp van CUDA . Enkele van de toepassingen omvatten deep learning, analyses, beeldverwerking en technische toepassingen.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Testimonials (2)
Zeer interactief met diverse voorbeelden, met een goede progressie in complexiteit tussen start en einde van de training.
Jenny - Andheo
Cursus - GPU Programming with CUDA and Python
Automatisch vertaald
Trainers, energie en humor.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Graphics Processing Unit training cursus in Brugge, Graphics Processing Unit (GPU) opleiding cursus in Brugge, Weekend Graphics Processing Unit cursus in Brugge, Avond Graphics Processing Unit (GPU) training in Brugge, GPU instructeur geleid Brugge, GPU (Graphics Processing Unit) boot camp in Brugge, Graphics Processing Unit trainer in Brugge, Graphics Processing Unit privé cursus in Brugge, GPU coaching in Brugge, Weekend GPU (Graphics Processing Unit) training in Brugge, Graphics Processing Unit een op een training in Brugge, GPU (Graphics Processing Unit) op locatie in Brugge, Graphics Processing Unit (GPU) instructeur in Brugge, Avond Graphics Processing Unit (GPU) cursus in Brugge, GPU (Graphics Processing Unit) een op een opleiding in Brugge, GPU instructeur geleid in Brugge,GPU lessen in Brugge, GPU (Graphics Processing Unit) on-site in Brugge