Cursusaanbod
Module 1. Principes van objectoriëntatie
- Modellen maken
- Klassen en objecten
- Inkapseling, specialisatie en polymorfisme
Module 2. Applicaties ontwerpen met UML
- Wat is UML
- UML Diagrammen
- Use Case Diagrammen
- Klassediagrammen
- Interactiediagrammen
Module 3. Aan de slag met C#
- C# en .Net
- De C# taal
- Visual Studio IDE
Module 4. C# Basisprincipes van taal
- Gegevenstypen
- Variabelen
- Constanten
- Snaren
- Verklaringen
- Expressionen
Module 5. Vertakking
- Voorwaardelijke vertakkingsinstructies
- Onvoorwaardelijke vertakkingsverklaringen
- Lussen
Module 6. Operatoren
- Opdracht
- Mathematical exploitanten
- Verhogen & verlagen
- relationeel
Module 7. Klassen en objecten
- Klassen definiëren
- Constructeurs
- Statische en instantieleden
- Objecten vernietigen
Module 8. Interne methoden
- Overbelastingsmethoden
- Gegevens inkapselen met eigenschappen
- Meerdere waarden retourneren
Module 9. Foutopsporing
- Een breekpunt instellen
- De call-stack
Module 10. Overerving en polymorfisme
- Specialisatie en generalisatie
- Erfenis
- Polymorfisme
- Abstracte en verzegelde lessen
- De hoofdklasse: object
- Boks- en uitpaktypes
Module 11. Overbelasting van de operator
- Het operatortrefwoord gebruiken
- Handige operators maken
- Logische paren
- Conversie-operatoren
Module 12. Structuren
- Een structuur definiëren
Module 13. Interfaces
- Implementatie en interface
- Implementatie van meer dan één interface
- Casten naar een interface
- Uitbreiding en interface
Module 14. Arrays
- Arrays declareren
- Multidimensionale arrays
- Systeem.Array
- Indexeerders
Module 15. Collectie-interfaces en -typen
- De collectie-interfaces
- Array-lijsten
- Wachtrijen en stapels
Module 16. Snaren
- Tekenreeksen maken
- Snaren manipuleren
- De StringBuilder-klasse
Module 17. Uitzonderingen op het gooien en vangen
- De werpverklaring
- De try-and-catch-verklaring
- Hoe de call-stack werkt
- Uitzonderingsklassemethoden en -eigenschappen
Module 18. Afgevaardigden en evenementen
- Afgevaardigden
- Evenementen
Module 19. Generieken
- Generieke geneesmiddelen: een primer
- Parametriseren op gegevenstype
- System.Collections.Generics-klasse
Vereisten
Alvorens aan deze cursus deel te nemen, moeten studenten bekwaam zijn op de volgende gebieden:
- Bekendheid en comfort met basisfuncties van het besturingssysteem, zoals bestandsmanipulatie.
- Inzicht in de basisprincipes van gestructureerd programmeren, inclusief concepten zoals flow control, variabelen en parameters, en functieaanroepen.
- Minimaal 3 maanden ervaring met het ontwikkelen van applicaties in een grafische of niet-grafische omgeving, of gelijkwaardige kennis.
Ervaring met objectgeoriënteerd programmeren en concepten is niet vereist.
Testimonials (1)
Afgestemd op onze behoeften
Rafal - Haleon
Cursus - C#.Net
Automatisch vertaald