Architecture and Design: Core + Advanced Training Training Cursus
In deze door een instructeur geleide, live training leren deelnemers de fundamentele en geavanceerde concepten van software-architectuur en -ontwerp terwijl ze door een reeks hands-on live-lab-oefeningen en discussies stappen.
Audiëntie
- Software professionals
- Software ontwerpers
- Ontwikkelaars
Vorm van de cursus
- Deels lezing, deels discussie, oefeningen en zware hands-on oefening
Notitie
- Om een training op maat voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om een afspraak te maken.
Cursusaanbod
Architectuur en Ontwerp –Core Training – 3 dagen
Inleiding tot Software Architecture en Ontwerpprincipes
Software Architecture Technieken
Beveiliging Architectuur
Integratie Architectuur
Architectuurproject – Groepsopdracht
Architectuur en Ontwerp – Advance Training -- 3 dagen
Grootschalig Software Design
Ontwerp voor onderhoudsgemak
Rol van modellering in de architectuur
Architectuur Kwaliteitsmanagement
Enterprise Architecture
Cloud Architecturen
Big Data Overzicht
Mobiel en sociaal Networking
Nieuwste trends op het gebied van Microservices en API
Casestudy
Samenvatting en conclusie
Vereisten
- Ervaring met softwareontwikkeling
Voor open trainingen is een minimum aantal van 5 deelnemers vereist
Architecture and Design: Core + Advanced Training Training Cursus - Booking
Architecture and Design: Core + Advanced Training Training Cursus - Enquiry
Architecture and Design: Core + Advanced Training - Consultancyaanvraag
Consultancyaanvraag
Testimonials (1)
Ik hield van de oefeningen die hielpen om de geest te openen en nieuwe inzichten te krijgen in software-architectuur.
Gabriele - EAGLEPROJECTS S.p.A.
Cursus - Architecture and Design: Core + Advanced Training
Automatisch vertaald
Voorlopige Aankomende Cursussen
Gerelateerde cursussen
Learning CMake
14 UrenDeze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op software-ingenieurs die CMake het bouwproces willen automatiseren in een platformonafhankelijke omgeving.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Bouw, test en verpak software met CMake.
- Beheer het softwarecompilatieproces.
- Gebruik CMake in combinatie met een native bouwomgeving.
- Los veelvoorkomende problemen met het buildsysteem op.
Creative Problem Solving with Gamification Techniques (Design Thinking)
14 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse) is gericht op deelnemers van beginner tot gemiddeld niveau die dagelijkse uitdagingen op de werkplek willen oplossen door middel van gamification-technieken.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Begrijp de principes van Design Thinking en de toepassing ervan op het oplossen van problemen.
- Integreer gamification-technieken om betrokkenheid en innovatie te bevorderen.
- Ontwikkel creatieve en praktische oplossingen voor veelvoorkomende problemen op de werkplek.
- Werk effectief samen tussen teams om probleemoplossende strategieën te implementeren.
- Pas iteratieve benaderingen toe om oplossingen te verfijnen door middel van feedback en experimenten.
Domain Driven Design: Concepts and Practices
21 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of op locatie) is bedoeld voor ontwikkelaars, architecten en analisten van gemiddeld niveau die DDD-concepten en -praktijken willen leren en toepassen op hun softwareprojecten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Begrijp de belangrijkste DDD-concepten (begrensde contexten, entiteiten, enz.) en hun toepassing in softwareprojecten.
- Pas strategische DDD toe om het domeinmodel te definiëren en te ontwerpen, subdomeinen te identificeren en grenzen vast te stellen.
- Implementeer tactische DDD met behulp van patronen zoals CQRS, fabrieken en event sourcing.
- Herstructureer en moderniseer legacy-systemen effectief met DDD-technieken.
- Ontwerp en implementeer product-, domein- en teamgerichte architecturen.
- Gebruik data mesh om een domeingeoriënteerd dataplatform te creëren dat datadetectie en -beheer ondersteunt.
Introduction to Domain Driven Design
14 UrenDomain Driven Design (DDD) is een benadering voor het omgaan met complex gedrag bij het ontwikkelen van software .
Design Patterns
14 UrenEr zijn tal van beproefde patronen beschikbaar voor iedereen. Soms is het een kwestie van het veranderen van de namen en het implementeren van het patroon in een specifieke technologie. Het kan honderden uren besparen, die anders aan ontwerp en testen zouden worden besteed. Training Go als Deze cursus heeft twee doelen: ten eerste, het laat je alom bekende patronen hergebruiken, tweede, staat het u te creëren en hergebruik patronen die specifiek zijn voor uw organisatie. Het helpt u om te schatten hoe patronen kosten kunnen verlagen, het ontwerpproces kunnen systematiseren en een codekader kunnen genereren op basis van uw patronen. Publiek Softwareontwerpers, bedrijfsanalisten, projectmanagers, programmeurs en ontwikkelaars evenals operationele managers en softwareafdelingsmanagers. Cursusstijl De cursus richt zich op use cases en hun relatie met een specifiek patroon. De meeste voorbeelden worden uitgelegd in UML en in eenvoudige Java voorbeelden (de taal kan veranderen als de cursus als een gesloten cursus wordt geboekt). Het leidt u door de bronnen van de patronen en laat u zien hoe u patronen kunt catalogiseren en beschrijven die in uw organisatie kunnen worden hergebruikt.
Design Sprint Workshop
35 UrenDeze instructeur-geleide, live training in België (op locatie of op afstand) is gericht op personen die willen leren hoe ze een succesvolle ontwerpsprint binnen hun organisatie kunnen uitvoeren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Verminder het risico dat een nieuw product op de markt wordt gebracht.
- Verzamel feedback van klanten over een nieuw concept, voordat het product wordt gebouwd.
- Stimuleer de creativiteit in een team om sneller cruciale beslissingen te nemen.
Design Thinking Workshop for Software Developers
14 UrenIn deze door een instructeur geleide, live workshoptraining in België (op locatie of op afstand) leren deelnemers hoe ze de vijf fasen van Design Thinking kunnen toepassen om de problemen die eindgebruikers van een product of dienst ervaren beter te begrijpen, en vervolgens de beste aanpak om ze op te lossen.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Gebruik creatieve strategieën om de behoeften van klanten te matchen met technologisch haalbare oplossingen.
- Formuleer een strategie om de klantwaarde te vergroten en het product- en serviceaanbod te verbeteren.
Design Thinking: Innovation Methodologies
24 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (online of ter plaatse) is bedoeld voor professionals van het beginners- tot hetIntermediate niveau die Design Thinking methodologieën willen begrijpen en toepassen om innovatie te stimuleren en zakelijke oplossingen te verbeteren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- De kernprincipes van Design Thinking en de rol ervan in innovatie te begrijpen.
- De vijf fasen van Design Thinking toe te passen op het oplossen van problemen.
- Ideeën technieken en tools te gebruiken om creativiteit te bevorderen.
- Design Thinking strategieën te implementeren om processen te verbeteren en de efficiëntie te vergroten.
Innovative Leadership through Design Thinking
14 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse) is gericht op leiders op beginnersniveau en HR-professionals die methodologieën willen leren en toepassen Design Thinking om innovatie te bevorderen, probleemoplossend vermogen te verbeteren en teams effectief te betrekken.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Rust deelnemers uit met tools en methodologieën om innovatie en teambetrokkenheid te bevorderen.
- Ontwikkel vaardigheden op het gebied van empathie, ideevorming en prototyping voor het oplossen van complexe uitdagingen.
- Pas Design Thinking-principes toe op leiderschaps- en HR-scenario's.
- Bevorder een cultuur van innovatie binnen technische teams.
Design Thinking
4 UrenOverzicht :
Er zijn vijf fasen in het Design Thinking (DT) proces (empathize, het probleem definiëren, ideeën, prototypes, testen).
In een steeds complexere wereld worden we geconfronteerd met problemen die speciale benaderingen nodig kunnen hebben. Design Thinking helpt om complexe problemen aan te pakken. Mastering design-thinking helpt om complexe problemen effectief aan te pakken, beter te communiceren, efficiënt te overtuigen, zakelijke resultaten te verbeteren en organisatorisch en persoonlijk gedrag en prestaties te verbeteren.
- Hoe DT werkt: leren van mensen en problemen, patronen vinden, ontwerpmodel (model drift), het model testen, het model evalueren en het model opnieuw ontwerpen.
- Relatie tussen DT, innovatie en ondernemerschap.
- DT-methoden en -tools: persona, stakeholdermap, customer journey map, service blueprint, business model innovatie.
- Toepassing van DT: ontwerp mindset, disruptieve innovatie, iteratieve benadering, agile schatting techniek, kritische denkvaardigheden, probleemoplossing, teamwerk, leiderschapsbereidheid, communicatievaardigheden, technologie, vooruitdenken, interculturele en ethische competentie, emotionele intelligentie, zelfbewustzijn, onderhandelingsvaardigheden, conflict oplossing.
Doelstellingen :
- De basisprincipes en nuances van DT begrijpen
- Belangrijke concepten, factoren, theorieën, typen en modellen in DT verkennen
- DT experimenteren, ervaren en praktiseren
Levering van:
Dit is een 1 dag (4 uur) trainingskurs en bestaat uit:
- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- groeps oefeningen (30% - groep dynamiek, spellen, groepsdiscussie en oefeningen voor het oplossen van mockconflicten),
- individuele activiteiten (15% - schrijven, ontwerpen en peer discussie)
- en anderen (15% - video's, lezen).
Opmerking: vanwege de aard van deze cursus is er een minimum groepsgrootte van 3
Design Patterns in C#
14 UrenDoelgroep:
Technisch teamleider, softwareontwikkelaar
Leerdoel:
Het doel van training is het verwerven van het vermogen om geavanceerde ontwikkeling / projectstructuren in C # te ontwerpen.
Tijdens de cursus raken studenten vertrouwd met de MSDN-bronnen en -hulpmiddelen om het ontwikkelingsproces te ondersteunen, zoals Microsoft Visual Studio , ReSharper.
Design Patterns (GoF) for Java
21 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (online of ter plaatse) is bedoeld voor ontwikkelaars van het tussenniveau Java die ontwerppatronen willen toepassen om de software-structuur, onderhoudbaarheid en schaalbaarheid te verbeteren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- De doelstellingen en voordelen van ontwerppatronen te begrijpen.
- Creational, Structural en Behavioral patronen effectief toe te passen in Java.
- De herbruikbaarheid van code, schaalbaarheid en onderhoudbaarheid te verbeteren.
- Besteed codebases opnieuw te refactoren met behulp van ontwerppatronen.
Design Patterns in PHP
14 UrenDit door een instructeur geleide live training in België (online of op locatie) is gericht op middelberupeerende PHP-ontwikkelaars die effectief ontwerp patronen willen toepassen in hun projecten.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- Het doel en de voordelen van ontwerppatronen te begrijpen.
- Enkele geschikte ontwerppatronen voor algemene scenario's identificeren en implementeren.
- PHP-toepassingen structureren met behulp van door de industrie erkende beste praktijken.
- Patronen integreren in moderne frameworks zoals Symfony of Zend.
JavaScript - Advanced Programming
14 UrenDe training is bedoeld voor Java Script-ontwikkelaars die geavanceerde internettoepassingen ontwerpen en implementeren. Onderwerpen die tijdens de training zijn besproken, zijn gericht op het brengen van best practices in het programmeren van Java scripts en wijzen op de meest voorkomende fouten. Een belangrijk punt van de training is het bespreken van de beschikbare objectgeoriënteerde programmering met Java Script-syntaxis.
Kubernetes Design Patterns
21 UrenDe evolutie van microservices en containers in de afgelopen jaren heeft de manier waarop we software ontwerpen, ontwikkelen, implementeren en uitvoeren aanzienlijk veranderd. Moderne toepassingen moeten worden geoptimaliseerd voor schaalbaarheid, elasticiteit, falen en verandering. Gedreven door deze nieuwe eisen, vereisen moderne architecturen een andere set patronen en praktijken. In deze training onderzoeken we manieren om deze nieuwe vereisten te identificeren, begrijpen en aan te passen.
Publiek
Deze training is bedoeld voor mensen die enigszins bekend zijn met containertechnologie en met Kubernetes concepten, maar die misschien de praktijkervaring missen. Het is gebaseerd op use cases en lessen die zijn getrokken uit real-life projecten met de bedoeling mensen te inspireren om nog betere cloud-native applicaties te maken en te beheren.
- ontwikkelaars
- Activiteiten
- DevOps
- QA-ingenieurs
- IT-projectmanagers
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie
- Veel oefeningen en oefenen
- Handson-implementatie in een live-labomgeving
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.