Digital Marketing Training Cursus
Deze training is het best geschikt voor mensen in digitale Marketing en strategieën. De training behandelt de concepten die essentieel zijn om grip te krijgen op de digitale media. Het biedt de afgevaardigden een inleiding tot belangrijke digitale marketingconcepten, van mobiele marketing en sociale media marketing tot Email mailmarketing, PPC-marketing en SEO. Tegen het einde van de training begrijpen we het belang van analyse en een goede strategie met geschikte voorbeelden.
Cursusaanbod
Inleiding tot Digital Marketing
- Achtergrond
- Invoering
- Aankomende trends en voorbeelden
Search Motoroptimalisatie en Marketing
- SEO begrijpen
- Search Motor Marketing
- PPC Marketing
Digitaal display Advertising
- Advertenties maken en weergeven
- Targeting op uw doelgroep
Email Marketing
- Campagnes ontwerpen en creëren Email.
- Belang van Go sjablonen
- Spam check
Social Media Marketing
- Belang van inhoud
- Betrek uw gebruikers via sociale media
- Automatisch posten en postplanning
- Campagnes
- Forums en hun belang
- Voorbeelden
Mobiel Marketing
- Mobiel begrijpen Marketing
- Van sms tot Whatsapp
- Gericht op potentiële gebruikers
- Conversies en mislukkingen
Analyses
- Behoefte aan analyses
- Gebruik van beschikbare statistieken om uw campagnes te verbeteren
- Demografie begrijpen
Strategie & Planning
- Belang van de begroting
- Het selecteren van de meest geschikte kanalen
- Strategie Discussie
- Casestudies
Vereisten
Er zijn geen specifieke vereisten om aan deze cursus deel te nemen. Een goed begrip van internet en Computers zou nuttig zijn.
Voor open trainingen is een minimum aantal van 5 deelnemers vereist
Digital Marketing Training Cursus - Booking
Digital Marketing Training Cursus - Enquiry
Testimonials (5)
Ik vond de volledige twee dagen training zeer informatief en leerzaam, maar de inhoud die op dag 2 werd behandeld (Social Media & Mobiele Marketing, Analytics, evenals Strategie & Planning) was voor mij het meest waardevol omdat deze rechtstreeks verband houdt met mijn huidige lijn van werk.
Sithabiso - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Automatisch vertaald
Ik heb van het begin tot het einde genoten van de cursus.
Buzwe Bonga - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Automatisch vertaald
Hoog niveau van begrip en articulatie op punt.
Randall - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Automatisch vertaald
Erg informatief
Bevan - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Automatisch vertaald
Ze kon ieders vragen gemakkelijk beantwoorden. Een duidelijke indicatie van haar expertise.
Yunus - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Automatisch vertaald
Voorlopige Aankomende Cursussen
Gerelateerde cursussen
AI in Digital Marketing
7 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse) is bedoeld voor marketeers die AI willen gebruiken om digitale marketingstrategieën te verbeteren door middel van waardevolle klantinzichten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Maak gebruik van AI-software om de manier waarop merken contact maken met gebruikers te verbeteren.
- Gebruik chatbots om de gebruikerservaring te optimaliseren.
- Verhoog de productiviteit en omzet door de automatisering van taken.
Community Manager: Social Media Management
21 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende tot intermediaire social media managers en marketingprofessionals die online gemeenschappen willen opbouwen en beheren, impactvolle contentstrategieën willen creëren en de betrokkenheid bij merken willen vergroten.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
- Doelgroepen definiëren en socialmedia-strategieën dienovereenkomstig aanpassen.
- Geschikte social media-platforms selecteren op basis van bedrijfsdoelstellingen.
- Effectieve contentstrategieën creëren, inclusief contentpijlers, formats en kalenders.
- Concurrenten analyseren om socialmedia-tactieken te verfijnen.
- Betaalde advertentiecampagnes ontwikkelen en het succes ervan meten.
- Online gemeenschappen effectief betrekken en modereren.
- Social media-crises aanpakken en de merkreputatie behouden.
- Ethische best practices en socialmedia-beleid implementeren.
Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
7 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (online of op locatie) is bedoeld voor algemeen personeel van beginners tot gevorderden die fundamentele concepten van digitale marketing, direct marketingstrategieën willen leren en SaaS-tools willen gebruiken voor marketing effectief.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Krijg een uitgebreid inzicht in digitale marketing in de SaaS-industrie.
- Ontwikkel praktische vaardigheden in het uitvoeren van effectieve direct marketingstrategieën met behulp van digitale tools.
- Creëer en implementeer een digitaal marketingplan op maat voor SaaS-producten.
Basic Google Ads
7 UrenDeelnemers leren gedurende 7 uur training over het Google advertentie-ecosysteem,
waar ze hun advertenties kunnen weergeven en de voordelen van specifieke advertentie-indelingen.
De training is praktisch - de deelnemers brengen het grootste deel van hun tijd door op de Google
Advertentie-account, waar ze de mogelijkheid hebben om handmatig de
campagne besproken door de campagneleider.
Naast het opzetten van de campagne zelf, leren deelnemers hoe ze kunnen optimaliseren
om bevredigende resultaten te bereiken.
De training wordt gegeven door een practitioner, een persoon die regelmatig
reclamecampagnes op Google. De laatste 30 minuten van de cursus zijn gewijd aan
naar de Q&A-sectie, waar deelnemers de kans krijgen om
antwoorden op vragen over adverteren in Google Ads.
Doelgroep:
De Google Ads Basiscursus is bedoeld voor mensen die al een basiscursus hebben
kennis van internet marketing en deze willen verdiepen met kennis van de
Grootste Google reclametool.
Make for Marketing Automation
14 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (online of onsite) is bedoeld voor marketingprofessionals op intermediair niveau die repetitieve taken willen automatiseren, leads effectief willen koesteren en de klantbetrokkenheid willen optimaliseren via workflowautomatisering.
An het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- Make gebruiken om marketingcampagnes en workflows voor het verzorgen van leads te automatiseren.
- Gegevens van klanten te synchroniseren via geïntegreerde platforms.
- Gegevens synchroniseren tussen marketingtools zoals Mailchimp, HubSpot en sociale mediaplatforms.
- Geautomatiseerde workflows monitoren en analyseren om de campagneprestaties te optimaliseren.
- Best practices voor schaalbare marketingautomatiseringsstrategieën aan te nemen.
Internet marketing in practice
7 UrenWat krijg je uit de training:
- Je leert wat de mogelijkheden op het gebied van internetmarketing zijn
- Je leert de specifieke kenmerken van reclameplatforms en het belang van zowel SEO en analyse
- Je leert ook hoe je een marketingstrategie voor jezelf en je bedrijf kunt opstellen.
- U zult komen om de specifieke kenmerken van het bouwen van een strategie en proces te kennen
- Je leert hoe je samenwerkt met andere digitale agentschappen.
vaardigheden
- Strategische voorbereiding
- Strategische evaluatie in termen van prestaties
- De mogelijkheid om prioriteitsplatforms te kiezen op het gebied van activiteiten
- Een passende en doeltreffende samenwerkingsproces met agentschappen opbouwen en hun resultaten beoordelen
houding
- Bewust beheer van marketingactiviteiten (intern team of agentschap) en voorbereiding van digitale strategieën
- Vertrouwen in de uitgevoerde activiteiten en bewustzijn van de stappen / tests die worden genomen
Social Media Campaign Creation
14 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (online of onsite) is bedoeld voor beginner- tot gemiddeld niveau marketers die reclamecampagnes op grote sociale mediaplatforms willen maken, beheren en optimaliseren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- Een gestructureerde aanpak voor het creëren van sociale mediacampagnes te ontwikkelen.
- Ad campaigns op Facebook, Google en TikTok op te zetten en te beheren.
- Campagneobjectieven te definiëren en de juiste advertentieformaten te selecteren.
- Het ideale publiek voor reclamecampagnes te identificeren en te targeten.
- De advertentieprestaties te optimaliseren met behulp van analytics en A/B-testen.
- Budgets effectief toe te wijzen om de return on investment te maximaliseren.
Successful Google Ads for 2023
7 UrenIn deze cursus leer je over alle technieken, processen en updates die relevant zijn voor 2023.
U leert ook over geavanceerde Google Ads-technieken, zoals het gelijktijdig uitvoeren van Performance Max- en Shopping-campagnes, die u kunnen helpen uw inkomsten te verdubbelen, geavanceerde instellingen voor Search-, YouTube- en Discovery-campagnes die u zullen helpen te slagen in een zeer competitieve PPC-wereld.
De cursus kan worden aangepast aan uw bedrijf en uw behoeften. Als u reclame wilt maken voor specifieke PPC-niches zoals e-commerce, financiën, onroerend goed, farmacologie, geneeskunde, mobiele app en meer, kan de agenda van de cursus worden aangepast aan uw specifieke verzoek.
U leert ook hoe u gegevens kunt analyseren en hoe u trackingcodes kunt implementeren via GTM om alle verkopen en alle evenementen die belangrijk zijn voor uw bedrijf te kunnen volgen.
De cursus kan worden aangepast aan uw bedrijf en uw behoeften. Als u reclame wilt maken voor specifieke PPC-niches zoals e-commerce, financiën, onroerend goed, farmacologie, geneeskunde, mobiele app en meer, kan de agenda van de cursus worden aangepast aan uw specifieke verzoek.
De cursus wordt voortdurend bijgewerkt om ervoor te zorgen dat u alle Google Ads-updates leert op het moment dat de cursus wordt gegeven.