Cursusaanbod

1. Inleiding tot internetmarketing

  • een. Wat bedoelen we met 'internetmarketing'?
  • b. Wat is prestatie?
  • c. Mogelijkheden van digitale activiteiten (advertentieplatforms, SEO, analytics)
  • d. Hoe plant u uw activiteiten?

2. Het ontwikkelen van een strategie voor marketingactiviteiten

  • een. Hoe bereid je een briefing voor en definieer je je doelen?
  • b. Hoe advertentieplatforms te kiezen en activiteiten te prioriteren ( inleiding
    naar campagnetypes binnen individuele activiteiten)?
  • c. Hoe maak je een actieplan, tijdlijn en persona's rekening houdend met tests en
    Trends?
  • d. Hoe kies je een budget en hoe gebruik je het op tijd?

3. Managen van je marketingteam

  • een. Samenwerking met een agentschap - mogelijke vormen van samenwerking
  • b. Samenwerking met het bureau – voor- en nadelen
  • c. Aansturen van het in-house marketingteam, taken verdelen en maximaliseren
    voorstelling
  • d. Processen en hulpmiddelen die het werk vergemakkelijken

4. Meting van de effectiviteit voor e-marketing

  • een. Waar moet je op letten bij het beoordelen van de effectiviteit van activiteiten?
  • b. Basis meetindicatoren
  • c. Analyse van voorbeeldcampagnerapporten (onderverdeeld in platformrapporten,
    Analyse en speciale rapporten)

Vereisten

Basiskennis van internetmarketing.

 7 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (2)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën