Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
1. Inleiding tot internetmarketing
- een. Wat bedoelen we met 'internetmarketing'?
- b. Wat is prestatie?
- c. Mogelijkheden van digitale activiteiten (advertentieplatforms, SEO, analytics)
- d. Hoe plant u uw activiteiten?
2. Het ontwikkelen van een strategie voor marketingactiviteiten
- een. Hoe bereid je een briefing voor en definieer je je doelen?
- b. Hoe advertentieplatforms te kiezen en activiteiten te prioriteren ( inleiding
naar campagnetypes binnen individuele activiteiten)? - c. Hoe maak je een actieplan, tijdlijn en persona's rekening houdend met tests en
Trends? - d. Hoe kies je een budget en hoe gebruik je het op tijd?
3. Managen van je marketingteam
- een. Samenwerking met een agentschap - mogelijke vormen van samenwerking
- b. Samenwerking met het bureau – voor- en nadelen
- c. Aansturen van het in-house marketingteam, taken verdelen en maximaliseren
voorstelling - d. Processen en hulpmiddelen die het werk vergemakkelijken
4. Meting van de effectiviteit voor e-marketing
- een. Waar moet je op letten bij het beoordelen van de effectiviteit van activiteiten?
- b. Basis meetindicatoren
- c. Analyse van voorbeeldcampagnerapporten (onderverdeeld in platformrapporten,
Analyse en speciale rapporten)
Vereisten
Basiskennis van internetmarketing.
7 Uren
Testimonials (2)
Irma was afgestemd op ons als leerlingen en onze zakelijke behoeften. Het was duidelijk dat ze actief naar ons luisterde vanuit de geïnformeerde feedback die ze vervolgens gaf.
Siobhan - Raintree
Cursus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Automatisch vertaald
Ze kon ieders vragen gemakkelijk beantwoorden. Een duidelijke indicatie van haar expertise.
Yunus - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Automatisch vertaald