Cursusaanbod

Inleiding tot de Pardot Plus-editie

  • Overzicht van Pardot-functies en recente updates
  • De interface en kerncomponenten begrijpen

Tactieken optimaliseren

  • Geavanceerde e-mailontwerp- en personalisatietechnieken
  • Segmentatiestrategieën met behulp van dynamische lijsten
  • Best practices voor A/B-testen en prest tracking

Prospecttoewijzing en betrokkenheidsstrategieën

  • Prospecttoewijzing automatiseren met regels en triggers
  • Effectieve betrokkenheidsprogramma's maken
  • Dynamische content benutten voor gepersonaliseerde marketing

Werken met formulieren en aangepaste omleidingen

  • Formulieren ontwerpen en optimaliseren voor leadcaptatie
  • Aangepaste omleidingen gebruiken om prospectactiviteiten te volgen

E rapportage en dashboards

  • Gedetailleerde rapporten maken voor campagneprestatieanalyse
  • Aangepaste dashboards bouwen voor datavisualisatie
  • Pardot-rapporten integreren met Salesforce voorUnified inzichten

Geavanceerde betrokkenheid dynamiek

  • Engagementprogramma's verbeteren met automatiseringsregels
  • Voltooiingsacties en scoringsmodellen effectief gebruiken
  • Strategieën voor herbetrokkenheid en lead nurturing

Case Studies en praktische oefeningen

  • Reële scenario's op basis van de Pardot-omgeving van de klant
  • Praktijkoefeningen om de geleerde concepten toe te passen

Samenvatting en volgende stappen

Vereisten

  • Basiskennis van de Salesforce Pardot-interface
  • Ervaring met e-mailmarketingcampagnes en prospectbeheer
  • Bekendheid met lijstbeheer en betrokkenheidsprogramma's in Pardot

Doelgroep

  • Marketing analisten die Pardot gebruiken voor dagelijkse werkzaamheden
  • Marketing professionals die betrokken zijn bij campagnebeheer en rapportage
  • Teams die Pardot willen optimaliseren voor geavanceerde betrokkenheidsstrategieën
 14 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (4)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën