Graphic techniques (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) Training Cursus
Wat leer je tijdens de training:
- Principes van het maken van computergraphics
- Manieren om de kleur van uw foto's aan te passen
- Principes van retoucheren en het maken van fotomontages
- Manieren om logo's, grafieken, tabellen en illustraties voor te bereiden
- Voorbereiding van visitekaartjes, eenvoudige advertenties, billboards en folders
- Basisprincipes van het voorbereiden van afbeeldingen voor afdrukken en internettoepassingen
Voorbeelden van cursusonderwerpen:
- Mijn poster
- portret
- ruimte
- Mijn catalogus
- Mijn gezicht
- aanplakbord
- Mijn logo
Cursusaanbod
Photoshop
- Basisprincipes van beeldconstructie en kleurmodellen
- Scannen
- Pas de kleur van je foto's aan
- Retoucheren en modificaties
- Fotomontages
- Opnameformaten, opslaan en optimaliseren van afbeeldingen
Illustrator
- Illustraties, logo's maken
- Visitekaartjes maken en afdrukken
- Opstellen van een eenvoudige reclamefolder
- Grafieken en tabellen - aantrekkelijke gegevenspresentatie
Vereisten
Goede computervaardigheden.
Voor open trainingen is een minimum aantal van 5 deelnemers vereist
Graphic techniques (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) Training Cursus - Booking
Graphic techniques (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) Training Cursus - Enquiry
Testimonials (2)
Zeer interactief met diverse voorbeelden, met een goede progressie in complexiteit tussen start en einde van de training.
Jenny - Andheo
Cursus - GPU Programming with CUDA and Python
Automatisch vertaald
Trainers, energie en humor.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Cursus - NVIDIA GPU Programming - Extended
Automatisch vertaald
Voorlopige Aankomende Cursussen
Gerelateerde cursussen
Autodesk Fusion 360
21 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of op locatie) is bedoeld voor liefhebbers van 3D-ontwerp en 3D-printen op beginnersniveau tot gevorderden die Fusion 360 willen gebruiken om modellen voor 3D-printen te ontwerpen, simuleren en voorbereiden.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Installeer en configureer Fusion 360 voor optimale prestaties.
- Ontwerp, modelleer en simuleer 3D-objecten in een uniforme omgeving.
- Optimaliseer en bereid ontwerpen voor het 3D-printproces voor.
- Werk samen en deel hun ontwerpen met behulp van de cloudmogelijkheden van Fusion 360.
AMD GPU Programming
28 UrenDeze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginnersniveau tot op gemiddeld niveau die ROCm en HIP willen gebruiken om AMD GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Zet een ontwikkelomgeving op met het ROCm-platform, een AMD GPU en Visual Studio code.
- Creëer een basis ROCm-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
- Gebruik de ROCm API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ervan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
- Gebruik HIP-taal om kernels te schrijven die worden uitgevoerd op de GPU en gegevens manipuleren.
- Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van HIP om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
- Gebruik ROCm- en HIP-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
- Gebruik ROCm- en HIP-uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
- Debug en test ROCm- en HIP-programma's met behulp van tools zoals ROCm Debugger en ROCm Profiler.
- Optimaliseer ROCm- en HIP-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profilering.
Adobe Animate: Basics to Advanced
21 UrenDeze instructorgeleide, live training in België (online of onsite) is bedoeld voor grafisch ontwerpers en animatoren van beginner tot gemiddeld niveau die willen leren hoe ze verbluffende animaties, interactieve media en boeiende webinhoud kunnen maken met behulp van Adobe Animate.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- De Adobe Animate-interface en -hulpmiddelen te navigeren.
- Animaties te maken en te bewerken met behulp van keyframes, motion tweens en shape tweens.
- Interactieve animaties en applicaties te ontwerpen met ActionScript en JavaScript.
- Audio- en video-elementen in projecten op te nemen.
- Animaties te exporteren voor web-, video- en mobiele platforms.
Administration of CUDA
35 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of op locatie) is bedoeld voor systeembeheerders en IT-professionals op beginnersniveau die CUDA-omgevingen willen installeren, configureren, beheren en problemen willen oplossen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Begrijp de architectuur, componenten en mogelijkheden van CUDA.
- Installeer en configureer CUDA-omgevingen.
- Beheer en optimaliseer CUDA-bronnen.
- Veelvoorkomende CUDA-problemen opsporen en oplossen.
GPU Programming with CUDA and Python
14 UrenDit door een instructeur geleide live training in België (online of op locatie) is gericht op ontwikkelaars met middelmatige vaardigheden die CUDA willen gebruiken om Python toepassingen te bouwen die parallel op NVIDIA GPUs lopen.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- De Numba compiler gebruiken om Python applicaties die draaien op NVIDIA GPUs te versnellen.
- Aangepaste CUDA kernels maken, compileren en lanceren.
- Het geheugen van GPU beheren.
- Een CPU-gebaseerde applicatie omzetten in een GPU-versnelde applicatie.
Introduction to GPU Programming
21 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die de basisprincipes van GPU programmeren willen leren en de belangrijkste raamwerken en hulpmiddelen voor het ontwikkelen van GPU applicaties. .
- Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Begrijp het verschil tussen CPU en GPU computergebruik en de voordelen en uitdagingen van GPU programmeren. - Kies het juiste raamwerk en de juiste tool voor hun GPU toepassing.
- Maak een basisprogramma GPU dat vectoroptelling uitvoert met behulp van een of meer van de raamwerken en hulpmiddelen.
- Gebruik de respectievelijke API's, talen en bibliotheken om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing daarvan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
- Gebruik de respectieve geheugenruimten, zoals globaal, lokaal, constant en privé, om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
- Gebruik de respectieve uitvoeringsmodellen, zoals werkitems, werkgroepen, threads, blokken en rasters, om de parallelliteit te controleren.
- Debug en test GPU programma's met behulp van tools zoals CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
- Optimaliseer GPU programma's met behulp van technieken zoals coalescentie, caching, prefetching en profilering.
GPU Programming with CUDA
28 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse) is bedoeld voor ontwikkelaars van beginners tot gemiddeld niveau die CUDA willen gebruiken om NVIDIA GPUs te programmeren en hun parallellisme te benutten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Zet een ontwikkelomgeving op die CUDA Toolkit, een NVIDIA GPU en Visual Studio Code bevat.
- Maak een eenvoudig CUDA-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten uit het GPU-geheugen ophaalt.
- Gebruik de CUDA API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en toe te wijzen, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
- Gebruik de CUDA C/C++-taal om kernels te schrijven die op de GPU worden uitgevoerd en gegevens te manipuleren.
- Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van CUDA om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
- Gebruik CUDA-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
- Gebruik het CUDA-uitvoeringsmodel om de threads, blokken en rasters te beheren die het parallellisme definiëren.
- Fouten opsporen en testen van CUDA-programma's met behulp van hulpprogramma's zoals CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
- Optimaliseer CUDA-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profiling.
97% van de klanten is tevreden.
GPU Programming with OpenACC
28 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of op locatie) is bedoeld voor ontwikkelaars van beginners tot gemiddeld niveau die OpenACC willen gebruiken om heterogene apparaten te programmeren en hun parallellisme te benutten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Stel een ontwikkelomgeving in met OpenACC SDK, een apparaat dat OpenACC ondersteunt, en Visual Studio Code.
- Maak een eenvoudig OpenACC-programma dat vectoroptelling uitvoert op het apparaat en de resultaten ophaalt uit het geheugen van het apparaat.
- Gebruik OpenACC-richtlijnen en -clausules om de code te annoteren en de parallelle regio's, gegevensverplaatsing en optimalisatieopties op te geven.
- Gebruik de OpenACC-API om apparaatgegevens op te vragen, het apparaatnummer in te stellen, fouten af te handelen en gebeurtenissen te synchroniseren.
- Gebruik OpenACC-bibliotheken en interoperabiliteitsfuncties om OpenACC te integreren met andere programmeermodellen, zoals CUDA, OpenMP en MPI.
- Gebruik OpenACC-tools om OpenACC-programma's te profileren en fouten op te sporen en te identificeren en knelpunten en kansen op het gebied van prestaties te identificeren.
- Optimaliseer OpenACC-programma's met behulp van technieken zoals datalokalisatie, lusfusie, kernelfusie en auto-tuning.
GPU Programming with OpenCL
28 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die OpenCL willen gebruiken om heterogene apparaten te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Zet een ontwikkelomgeving op met OpenCL SDK, een apparaat dat OpenCL en Visual Studio Code ondersteunt.
- Maak een basisprogramma OpenCL dat vectoroptelling op het apparaat uitvoert en de resultaten uit het apparaatgeheugen ophaalt.
- Gebruik OpenCL API om apparaatinformatie op te vragen, contexten, opdrachtwachtrijen, buffers, kernels en gebeurtenissen te creëren.
- Gebruik OpenCL C-taal om kernels te schrijven die op het apparaat worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
- Gebruik OpenCL ingebouwde functies, extensies en bibliotheken om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
- Gebruik OpenCL host- en apparaatgeheugenmodellen om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
- Gebruik het uitvoeringsmodel OpenCL om de werkitems, werkgroepen en ND-bereiken te beheren.
- Debug en test OpenCL programma's met behulp van tools zoals CodeXL, Intel VTune en NVIDIA Nsight.
- Optimaliseer OpenCL programma's met behulp van technieken zoals vectorisatie, lusafrollen, lokaal geheugen en profilering.
GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm
28 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die verschillende frameworks willen gebruiken voor GPU programmeren en hun functies, prestaties en compatibiliteit willen vergelijken.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Zet een ontwikkelomgeving op met OpenCL SDK, CUDA Toolkit, ROCm Platform, een apparaat dat OpenCL, CUDA of ROCm ondersteunt, en Visual Studio Code.
- Maak een basisprogramma GPU dat vectoroptelling uitvoert met behulp van OpenCL, CUDA en ROCm, en vergelijk de syntaxis, structuur en uitvoering van elk raamwerk.
- Gebruik de respectievelijke API's om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
- Gebruik de respectieve talen om kernels te schrijven die op het apparaat worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
- Gebruik de respectieve ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
- Gebruik de respectieve geheugenruimten, zoals globaal, lokaal, constant en privé, om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
- Gebruik de respectieve uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
- Debug en test GPU programma's met behulp van tools zoals CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
- Optimaliseer GPU programma's met behulp van technieken zoals coalescentie, caching, prefetching en profilering.
Learning Maya
14 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse) is bedoeld voor webdesigners die Maya willen gebruiken voor het maken van 3D-animaties.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Creëer realistische modellen en texturen in Maya.
- Animeer en render projecten voor afspelen van hoge kwaliteit.
- Simuleer natuurlijke effecten zoals water en rook.
NVIDIA GPU Programming - Extended
21 UrenDeze door een instructeur geleide, live training cursus in België behandelt hoe u GPUs programmeert voor parallel computergebruik, hoe u verschillende platforms gebruikt, hoe u met het CUDA-platform en zijn functies werkt, en hoe u verschillende optimalisatietechnieken uitvoert met behulp van CUDA . Enkele van de toepassingen omvatten deep learning, analyses, beeldverwerking en technische toepassingen.
WebGL: Create an Animated 3D Application
21 UrenWebGL (Web Graphics Library) is een JavaScript-API voor het weergeven van 3D-afbeeldingen in een webbrowser zonder plug-ins te gebruiken.
Tijdens deze door een instructeur geleide live training leren deelnemers realistische 3D-afbeeldingen te genereren terwijl ze door de creatie van een geanimeerde 3D-toepassing lopen die in een browser wordt uitgevoerd.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Begrijp en gebruik de verschillende functionaliteiten van WebGL, waaronder meshes, transformaties, camera's, materialen, verlichting en animatie
- Animeer objecten met WebGL
- Maak 3D-objecten met WebGL
Publiek
- ontwikkelaars
Formaat van de cursus
- Gedeeltelijke lezing, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
ROCm for Windows
21 UrenDeze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginnersniveau tot op gemiddeld niveau die ROCm op Windows willen installeren en gebruiken om AMD GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Zet een ontwikkelomgeving op met ROCm Platform, een AMD GPU en Visual Studio Code op Windows.
- Creëer een basis ROCm-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
- Gebruik de ROCm API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ervan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
- Gebruik HIP-taal om kernels te schrijven die worden uitgevoerd op de GPU en gegevens manipuleren.
- Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van HIP om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
- Gebruik ROCm- en HIP-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
- Gebruik ROCm- en HIP-uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
- Debug en test ROCm- en HIP-programma's met behulp van tools zoals ROCm Debugger en ROCm Profiler.
- Optimaliseer ROCm- en HIP-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profilering.