Assertiveness Training Cursus
Een zeer participatieve cursus die individuele en groepsbesprekingen en vaardigheden oefenen om delegaten in staat te stellen ideeën te delen en hun vaardigheidsniveaus te ontwikkelen.
Het publiek
Iedereen die op zoek is naar het verbeteren van zijn assertiviteit vaardigheden
Aim
Deze cursus is erop gericht het zelfvertrouwen van de deelnemer te vergroten en hem of haar in staat te stellen zelfverzekerd en assertief te communiceren met collega's en klanten.
Doelstellingen
Aan het einde van het programma zullen de deelnemers:
- Begrijp en overwint de barrières om assertief te zijn
- Herken gedragslijnen in jezelf en anderen en leer effectieve strategieën om ze te beheren
- Effectief communiceren met een breed scala van mensen om waar mogelijk een win-win situatie te bereiken
- Effectief om moeilijke situaties te beheren.
Cursusaanbod
- Wat is assertiviteit en hoe kan ik dit bereiken?
- De barrières voor assertiviteit begrijpen en overwinnen
- Zelfvertrouwen opbouwen
- Effectief communiceren – uw boodschap overbrengen
- Het identificeren van beïnvloedingsstrategieën die effectief kunnen omgaan met moeilijke situaties
- Vervolg Professional Development (persoonlijke reflectie en actieplanning).
Vereisten
Geen
Voor open trainingen is een minimum aantal van 5 deelnemers vereist
Assertiveness Training Cursus - Booking
Assertiveness Training Cursus - Enquiry
Testimonials (7)
Dat ze antwoordde op de vragen en alles met details uitlegde, rekening houdend met specifieke omstandigheden en situaties.
Marta Gralewska - Roche
Cursus - Assertiveness
Automatisch vertaald
Lichamelijke oefeningen
Ina Kantsevich - Roche
Cursus - Assertiveness
Automatisch vertaald
**Assertiviteit Toepassing**
Budiman Budiman - Gamma Interactive Inc.
Cursus - Assertiveness
Automatisch vertaald
De manier waarop de trainer interageert met de deelnemers, de manier waarop hij waardering toont en naar alle antwoorden luistert en positieve uitspraken maakt.
Ma Jerry Ann Simangan - Gamma Interactive Inc.
Cursus - Assertiveness
Automatisch vertaald
Het meest spannende en tegelijkertijd opwindende deel was het rolspelgedeelte, waar we onszelf moesten inleven in de gegeven situatie.
Paola Ochoa - Gamma Interactive Inc.
Cursus - Assertiveness
Automatisch vertaald
De manier van trainen met persoonlijke voorbeelden en het toevoegen van actuele zaken aan de voorbeelden helpt voor een betere begrip.
Sujit Pillai - Gamma Interactive Inc.
Cursus - Assertiveness
Automatisch vertaald
De interactieve communicatie tussen de trainer en de deelnemers
Hartono - Gamma Interactive Inc.
Cursus - Assertiveness
Automatisch vertaald
Voorlopige Aankomende Cursussen
Gerelateerde cursussen
Customer Care Services
14 UrenInvoering
Ieder van ons bedient klanten, het bieden van een positieve klantenservice aan klanten is cruciaal en het creëren van kansen voor terugkerende klanten is belangrijk.
Tijdens de cursus Customer Care Service wordt gekeken naar alle soorten klanten en hoe we hen beter kunnen bedienen en onszelf daarbij kunnen verbeteren. Deelnemers krijgen een sterke set vaardigheden, waaronder face-to-face handelen, telefonische technieken, omgaan met moeilijke klanten en het genereren van retouractiviteiten.
Doelstelling
Ieder van ons bedient klanten, het bieden van een positieve klantenservice aan klanten is cruciaal en het creëren van kansen voor terugkerende klanten is belangrijk.
Deze klantenservice is bedoeld om onszelf uit te rusten en te verbeteren. Deelnemers krijgen de basisvaardigheden en de kennis die nodig is voor eerstelijnsmedewerkers om klantcontacten via telefoon, e-mail en face-to-face transacties af te handelen, via de telefoontechnieken met moeilijke klanten, en om succesvol omzet te genereren.
Trainingsvoordelen
- Identificeer en voldoe aan de verwachtingen van de klant
- Communiceer effectief met klanten
- Beheer klantpercepties
- Omgaan met verschillende soorten klanten
- Effectief reageren op persoonlijke en telefonische klantcontacten
- Schrijf effectieve e-mails en brieven
- Omgaan met stress
- Cursusbesprekingen en oefening
- Stimulerende oefeningen worden gedurende de sessie gegeven, zodat deelnemers hun probleemoplossende technieken kunnen aanscherpen en hun vaardigheden en mindset voor klantenservice kunnen verbeteren. Deze cursus is ontworpen om tegemoet te komen aan een breed scala aan klantenservice- en uitvoeringsomgevingen
Mentoring and Coaching
7 UrenHet doel van deze eendaagse cursus is om deelnemers mentor- en coachingsvaardigheden voor de werkplek bij te brengen. Aan het einde van de cursus kunnen de deelnemers:
- Benoem het verschil tussen mentoring en coaching
- Bespreek relevante leertheorieën
- Beschrijf verschillende leerstijlen
- Het feedbackmodel toelichten
- Schets de basisprincipes van coaching
- Benoem de onderdelen van het GROW-coachingsmodel
Advisory & Leadership Skills
14 UrenDit instructor-geleide live-training in België (online of op locatie) is een onderdeel van de vaardighedenset Data Scientist (Domein: Advies en Leadership) en is gericht op professionals die zich willen ontwikkelen in impactvolle communicatieve, probleemoplossende en leiderschapsvaardigheden om succesvol te zijn in data science of analytische teams.
Na deze training kunnen de deelnemers:
- Gestructureerde probleemoplossingstechnieken en root cause analysis toevoegen aan hun repertoire.
- Inzichten effectief communiceren door middel van impactvolle verhalenvertelling en visualisatie.
- Veranderingen leiden en stakeholders met overtuiging beïnvloeden.
- Datagerelateerde projecten beheren gebruikmakend van een heldere en praktische kaderstructuur.
AI-Powered HR: Transforming the Future of People Management
14 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse) is bedoeld voor HR-professionals en managers op beginnersniveau die basiskennis willen opdoen in het gebruik van AI om HR-processen te optimaliseren, werknemerservaringen te verbeteren en datagestuurde strategische beslissingen te nemen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Begrijp het potentieel en de toepassingen van AI in HR-management.
- Leer hoe u HR-processen kunt optimaliseren met behulp van AI-tools.
- Verbeter de werknemerservaring door middel van AI-gestuurde strategieën.
- Gebruik AI-inzichten om strategische HR-beslissingen te nemen.
Business Communication Skills
35 UrenCommunication al lang erkend als essentieel voor professioneel succes en velen van hun carrière zijn vastgelopen, haperen of stagneren dankzij een gebrek aan communicatieve vaardigheden. In tegenstelling tot de stedelijke mythe, zijn weinigen van ons met deze vaardigheid geboren, in plaats daarvan hebben de meesten geoefend of geleerd van fouten. Deze cursus is bedoeld om deelnemers te helpen hun communicatievaardigheden te verbeteren en bijgevolg hun vermogen om met anderen samen te werken.
Bemiddelingsvaardigheden zijn subtiel maar betekenisvol verschillend. Excel geleende communicatie is een vereiste, maar belangrijker is het vermogen om te luisteren en kennis te nemen van wat er wordt gezegd. De rol van de bemiddelaar is om partijen te helpen een oplossing voor hun probleem te vinden en tot een resultaat te komen dat beide partijen graag accepteren. Bemiddelaars vermijden partij kiezen, oordelen of leiding geven. Ze zijn eenvoudigweg verantwoordelijk voor het ontwikkelen van effectieve communicatie en het opbouwen van consensus tussen de partijen. Deze cursus behandelt ook het bredere scala aan vaardigheden, naast communicatie, die vereist zijn om een effectieve bemiddelaar te zijn.
Customer Care Strategy
21 UrenEen klantenservicestrategie speelt een belangrijke rol bij het opbouwen van klanttevredenheid, helpt u loyale klanten te behouden en het aantal herhalingsaankopen te verhogen. Door een goede klantenservice wint u het vertrouwen van de klant, verbetert u het imago van het bedrijf en versterkt u uw concurrentievoordeel in de markt. Deze cursus richt zich op strategieën en vaardigheden voor het opbouwen van levenslange klantrelaties door het ontwikkelen van waardevolle en effectieve klantenservicestrategieën. Tevreden klanten kunnen, door middel van gesprekken en het vertellen van verhalen, vrijwillige ambassadeurs voor uw bedrijf worden en zullen hoogstwaarschijnlijk uw diensten aanbevelen aan anderen. Deze workshop zal de deelnemers ook helpen om in alle situaties effectief, gepast en duidelijk te communiceren.
DOELSTELLINGEN
- Ontwikkelen van competenties op het gebied van professionele klantenservice
- Verhoging van de efficiëntie van de communicatie met klanten
- Het verwerven van de kennis om tot de onderliggende behoeften en verwachtingen van klanten te komen
- Sterke en duurzame relaties opbouwen met klanten
- Het positieve imago van het bedrijf in de markt vergroten
- Bezwaren en barrières identificeren, verminderen en overwinnen
- Leren over persoonlijkheden en communicatievoorkeuren in de omgang met klanten
- Het vermogen om een open omgeving voor communicatie te creëren
- Vaardigheden ontwikkelen om duidelijk en effectief te communiceren
- Barrières voor effectieve communicatie identificeren
- Lichaamstaal en non-verbale communicatie beheersen
METHODEN
- Role-playing
- Tests voor zelfbeoordeling
- Oefeningen in groepen
- Individueel werk
- Oefensessies
- Lezingen
- Discussies
LEARING RESULTATEN
Aan het einde van deze cursus zijn de deelnemers in staat om:
- Hanteer een gerichte klantenservicestrategie
- Identificeer de belangrijkste problemen van de klant
- Bouw aan het professionele imago van het bedrijf
- Aanpassen aan specifieke gedragsstijlen van klanten
- Verhoog de klantloyaliteit door uitzonderlijke klantenservice
- Ontwikkel communicatieve vaardigheden met klanten
- Gebruik technieken om relaties op te bouwen
- Ontwikkel een persoonlijk actieplan om de vaardigheden op het gebied van klantenservice te verbeteren
- Toon gebaren van vrijgevigheid en klantenservice van hoge kwaliteit
- Gebruik technieken om met moeilijke situaties om te gaan
- Herken belemmeringen voor het leveren van uitstekende klantenservice
Citizen Development
35 UrenDeze instructeur-geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op zakelijke professionals die willen leren hoe ze applicaties kunnen ontwikkelen en procesautomatisering kunnen uitvoeren, zelfs zonder enige IT-achtergrond.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Begrijp burgerontwikkeling en leer algemene acties van burgerontwikkelaars. Leer hoe u procesautomatisering uitvoert. Automatiseer taken binnen bedrijfsapplicaties.
Coaching Skills
7 UrenAudiëntie
Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om coachingsessies van hoge kwaliteit te leveren
- Aan individuele leden van hun eigen personeel
- Aan hun teams
- Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke – en niet-oordelende – inbreng zouden waarderen
Opzet van de cursus
Een combinatie van:
- Gefaciliteerde discussies
- Coachingsessies delegeren – met volledige feedback
Aan het einde van de cursus kunnen de deelnemers:
- Definieer "Coaching" en leg in detail uit hoe Coaching kan worden gebruikt om individuele en teamprestaties te verbeteren - met name het gebruik ervan om de redenen achter (en het corrigeren van) ondermaatse prestaties te begrijpen
- Leveren van zinvolle coachingsessies
Communicating and Influencing For Team Members
14 UrenAan het einde van de cursus kunnen de deelnemers:
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheersen voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden. Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia. Beheer hun interne en externe klanten en belanghebbenden.
Vorm van de cursus
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Gefaciliteerde discussies Diapresentaties Oefeningen en casestudies
Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
14 UrenIn een steeds meer geglobaliseerde wereld werken we in meer multiculturele omgevingen waar conflicten tussen individuen en groepen mogelijk zijn. De fundamentele overtuiging achter conflictoplossing is dat conflicten onvermijdelijk zijn, maar dat ze beheersbaar zijn.
Assertiveness, zelfvertrouwen, onderhandelingsvermogen, interpersoonlijke en andere vaardigheden zijn cruciaal bij het ondersteunen van conflictoplossing. In ons dagelijks leven komen we veel gelegenheden tegen waarbij we bewust of onbewust (met familieleden, vrienden, klanten, zakenpartners) conflicten beheren. Het beheersen van conflictoplossing helpt om conflicten effectief op te lossen, en helpt ons om beter te communiceren, efficiënt te overtuigen, bedrijfsresultaten te verbeteren en organisatorisch en persoonlijk gedrag en prestaties te verbeteren .
Deze cursus biedt een mix van theorieën en concepten, gecombineerd met groepsoefeningen en individuele activiteiten om deelnemers in staat te stellen ideeën uit te wisselen en hun vaardigheden te ontwikkelen.
Doelstellingen:
- De grondbeginselen en nuances van conflicten in organisaties begrijpen
- Het verkennen van belangrijke concepten, factoren, theorieën, typen en modellen bij het oplossen van conflicten
- Om de persoonlijkheidstypes, leiderschapsstijlen te ontdekken die onderhandelingsvaardigheden ondersteunen
- Om de kunst van assertiviteit en zelfvertrouwen te leren
- Experimenteren, ervaren en oefenen met conflictoplossingen
Designing and Enhancing Employee Experience in the Tech World
14 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in België (online of ter plaatse) is bedoeld voor HR-professionals op beginnersniveau die willen leren hoe ze werknemerservaringen kunnen ontwerpen en verbeteren die zijn afgestemd op de unieke uitdagingen van technische omgevingen, van werving tot retentie.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Ontwerp impactvolle employee journeys, van werving tot behoud, afgestemd op de unieke uitdagingen van technische omgevingen.
- Leer strategieën voor het bevorderen van betrokkenheid, inclusie en continue ontwikkeling in het technische personeelsbestand.
How to Manage Stress and Avoid Burnout
7 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in België (online of ter plaatse) is gericht op gestreste personen die effectief met hun stress willen omgaan en een rustigere, helderdere en energiekere toestand in het dagelijks leven willen bereiken.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Begrijp de twee soorten stress: distress en eustress.
- Verwoord uw persoonlijke indicatoren en verlichters van stress.
- Maak een plan met specifieke routines om rust, helderheid en energie te verbeteren, terwijl de stress die zich gedurende de dag heeft opgehoopt, tot een minimum wordt beperkt.
- Verschuif negatieve emoties en versterk positieve emoties met behulp van bewezen technieken.
- Omgaan met stressveroorzakende. ontkrachtende overtuigingen rond werk, leven en relaties.
Influencing and Avoiding Conflict
21 UrenPubliek
- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:
- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
Cursus Doelstellingen
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
Formaat
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies