Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Introductie
Overzicht van Kotlin
De tools instellen
- De opdrachtregelprogramma's gebruiken
- De JDK installeren voor Kotlin
- Installeren en instellen van de IDE: IntelliJ
- De plug-ins installeren
Aan de slag met Kotlin
- Inleiding tot basiscodering met Kotlin
- Het leren van de Kotlin architectuur
- Interactie met Kotlin De REPL gebruiken
- Variabelen maken in Kotlin
- Inzicht in de verschillende gegevenstypen in Kotlin
- Tekenreeksen gebruiken in Kotlin
- Inzicht in onveranderlijkheid in Kotlin
- Implementatie van Expressionen, verklaringen en toewijzingen
- Nullable variabelen gebruiken in Kotlin voor null veiligheid
- Uw eerste stand-alone Kotlin-toepassing maken
Implementatie van voorwaardelijke verklaringen in Kotlin
- Voorwaardelijke programmastroom afhandelen met 'if'-instructies
- Verwerkingsopties met behulp van "wanneer"-instructies
- Verkenning van de geavanceerde mogelijkheden van Kotlin voor voorwaardelijke instructies
- Willekeurige getallen genereren met behulp van voorwaardelijke instructies
Matrices en lijsten gebruiken in Kotlin
Looping-constructies implementeren in Kotlin
- Coderen "voor" lussen
- Coderen van "terwijl" Loops
- Implementeren van "pauze"-verklaringen
- Implementeren van "continue" verklaringen
- "Retourverklaringen" gebruiken
- Loop-labels gebruiken
- Sommatie van getallen berekenen met behulp van lussen
Functies gebruiken in Kotlin
- Functies maken
- Functies declareren
- Parameters gebruiken en een waarde retourneren
- Uitbreidingsfuncties gebruiken
- Inline-functies gebruiken
- Hogere-ordefuncties gebruiken
Object-Oriented Programming met Kotlin
- Overzicht van Programmeren met Objecten
- Een klas maken
- Methoden toevoegen aan klassen
- Basisconstructeurs definiëren
- Benoemde parameters en standaardwaarden gebruiken
- Open klassen gebruiken om overname toe te staan
- Abstracte klassen gebruiken
- Interfaces maken en gebruiken
- Bediening overschrijven
- Gegevensklassen maken
- Singletons en begeleidende objecten gebruiken
- Opsommingen gebruiken
- Klassen groeperen in pakketten
- Importeren gebruiken
- Het verbergen van informatie implementeren
- Getters en Setters gebruiken
- Zichtbaarheidsmodifiers implementeren
- Inzicht in generieke geneesmiddelen
- Implementatie van een generieke stack
- Generieke functies gebruiken
Verschillende getallenstelsels gebruiken
- Hexadecimale getallen gebruiken
- Binaire getallen gebruiken
- Bitwise Operators gebruiken
Implementeren van Input en Output functionaliteiten
Met behulp van Java van Kotlin
Met behulp van Kotlin van Java
Spek gebruiken om te testen
Probleemoplossing
Samenvatting en conclusie
Vereisten
- Basis computerkennis
- Geen voorafgaande programmeerervaring vereist
21 Uren
Testimonials (1)
Alex is a very friendly, personable guy. He made everyone feel comfortable working through together and volunteering to give slutions.