Cursusaanbod
Introductie
Overzicht van Virtual Reality
- Wat is VR?
- Meeslepende ervaring
- Geschiedenis van VR
Inzicht in verschillende soorten virtuele omgevingen
- Echte virtuele realiteit
- Augmented Reality (AR)
- Holografisch en volumetrisch
- Gemengde realiteit (MR)
Verschillende soorten VR-apparaten verkennen
- Apparaten volgen
- VR-bril
- VR-hoofdgemonteerde displays (HMD's)
- PC VR - Oculus Rift en HTC Vive
- Mobiele VR - Google Cardboard & Samsung Gear
- CAVE VR-systemen
Verschillende toepassingen van virtual reality verkennen
- Medicijn
- Toerisme
- Entertainment (videogames)
- Onderwijs & Training
Werken met de Drie Illusies in Virtual Reality
- Plaats illusie
- Plausibiliteit Illusie
- Belichaming illusie
Inzicht in de uitdagingen in virtual reality
Verschillende platforms verkennen voor VR-ontwikkeling
Ontwikkelen van 3D Virtual Reality Omgevingen
- De basisprincipes van 3D Graphics begrijpen
- 3D-engines en ontwikkelomgevingen gebruiken
Virtual Reality-graphics ontwikkelen
Geluid gebruiken in virtual reality en geavanceerde 3D-audiotechnieken gebruiken voor het verbeteren van de ervaring
Inzicht in de vereisten van contentcreatie voor virtual reality
Werken met interactie in Virtual Reality
Bewegen in virtual reality
- Fysieke navigatie
- Virtuele navigatietechnieken
Interactie met objecten in virtual reality
- Interactie met objecten binnen handbereik
- Hyper-natuurlijke interactie
- Magische interactie
- Interactie in de fysica
Uitdagingen in Virtual Reality-interactie
Gebruikersinterfaces in virtual reality
Klaar om uw eerste virtual reality-toepassing te ontwikkelen
Het ontwikkelen van een storyboard voor uw applicatieconcept
Het ontwikkelen van een werkend prototype van uw virtual reality-toepassing
Het testen van uw prototype
De applicatie op de juiste manier ontwikkelen
- Verfijning van de virtual reality-interactie
- Implementatie van de Virtual Reality Graphics
Uw aanvraag afronden
Samenvatting en conclusie
Vereisten
- Er is geen programmeerervaring vereist.
Audiëntie
- Ontwikkelaars
- Gamers
- Programmeurs
- Hobbyisten
Testimonials (1)
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald