Cursusaanbod

Introductie

Overzicht van Virtual Reality

  • Wat is VR?
    • Meeslepende ervaring
  • Geschiedenis van VR

Inzicht in verschillende soorten virtuele omgevingen

  • Echte virtuele realiteit
  • Augmented Reality (AR)
  • Holografisch en volumetrisch
  • Gemengde realiteit (MR)

Verschillende soorten VR-apparaten verkennen

  • Apparaten volgen
  • VR-bril
  • VR-hoofdgemonteerde displays (HMD's)
    • PC VR - Oculus Rift en HTC Vive
    • Mobiele VR - Google Cardboard & Samsung Gear
  • CAVE VR-systemen

Verschillende toepassingen van virtual reality verkennen

  • Medicijn
  • Toerisme
  • Entertainment (videogames)
  • Onderwijs & Training

Werken met de Drie Illusies in Virtual Reality

  • Plaats illusie
  • Plausibiliteit Illusie
  • Belichaming illusie

Inzicht in de uitdagingen in virtual reality

Verschillende platforms verkennen voor VR-ontwikkeling

Ontwikkelen van 3D Virtual Reality Omgevingen

  • De basisprincipes van 3D Graphics begrijpen
  • 3D-engines en ontwikkelomgevingen gebruiken

Virtual Reality-graphics ontwikkelen

Geluid gebruiken in virtual reality en geavanceerde 3D-audiotechnieken gebruiken voor het verbeteren van de ervaring

Inzicht in de vereisten van contentcreatie voor virtual reality

Werken met interactie in Virtual Reality

Bewegen in virtual reality

  • Fysieke navigatie
  • Virtuele navigatietechnieken

Interactie met objecten in virtual reality

  • Interactie met objecten binnen handbereik
  • Hyper-natuurlijke interactie
  • Magische interactie
  • Interactie in de fysica

Uitdagingen in Virtual Reality-interactie

Gebruikersinterfaces in virtual reality

Klaar om uw eerste virtual reality-toepassing te ontwikkelen

Het ontwikkelen van een storyboard voor uw applicatieconcept

Het ontwikkelen van een werkend prototype van uw virtual reality-toepassing

Het testen van uw prototype

De applicatie op de juiste manier ontwikkelen

  • Verfijning van de virtual reality-interactie
  • Implementatie van de Virtual Reality Graphics

Uw aanvraag afronden

Samenvatting en conclusie

Vereisten

  • Er is geen programmeerervaring vereist.

Audiëntie

  • Ontwikkelaars
  • Gamers
  • Programmeurs
  • Hobbyisten
 21 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (1)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën