Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Dag 1
- het inrichten van een VR-werkplek voor ontwikkeling
- het inrichten van een VR-demonstratieruimte
- Specifieke overwegingen over verschillende headsets en hoe deze een dramatische invloed hebben op het ontwerp van de ervaring
- Beschikbare controllers, kenmerken en hun relatieve invloed op het ontwerp
- software installeren voor VR-ontwikkeling
- VR hello world: de white cube op de vloer
- Overwegingen bij interactieontwerp
- inleiding tot de workflow voor VR-ontwikkeling
Dag 2
- Unity-werkruimte ontdekken
- Oefening: een ervaring volledig vanuit de editor bouwen
- Unity standalone applicatie bouwen
- Gedrag programmeren in Unity
- Oefening: Een eenvoudig zonnestelsel (scripting, geometrie)
Dag 3
- 3D-modellen importeren in Unity
- Basisprincipes van renderen* (belichting, texturen, shaders)
- * Geen geavanceerde renderingtechnieken die in deze training aan bod komen
- profiteren van de Unity-activawinkel
- Unity event georiënteerde programmering
- Invoer van VR-controllers
- oefening: planeten grijpen (gebruikersinteractie in VR)
Dag 4
- Beweging in VR: technische en ontwerpoverwegingen (teleporteren, vertalen, dash)
- Oefening: Teleporteerfunctie toevoegen
- Oefening: Wissel tussen modellen
- Oefening: Aandachtspunten laten vallen
- Oefening: Wissel van aandachtspunt
Dag 5 (optioneel)
- Oefening: Meubelcatalogus
- Oefening: meubels plaatsen
- Oefening: Binnenverlichting wijzigen
- Oefening: verander het tijdstip van de dag
Dag 6 (optioneel)
- Ontwerp en prototyping van multi-user ervaringen
Vereisten
- Vereist:
- de VR-apparatuur en VR-ready werkstations (Windows) plus het vloeroppervlak voor elke headset om apps comfortabel te testen
28 Uren
Testimonials (1)
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald