Cursusaanbod
Introductie
De basisprincipes van Virtual Reality (VR) begrijpen
Verkenning van de verschillende toepassingen van virtual reality
Werken met de drie illusies in virtual reality: plaatsillusie, plausibiliteitsillusie en belichamingsillusie
Inzicht in de uitdagingen in virtual reality
Ontwikkelen van 3D Virtual Reality Omgevingen
- De basisprincipes van 3D Graphics begrijpen
- 3D-engines en ontwikkelomgevingen gebruiken
Virtual Reality-graphics ontwikkelen
Geluid gebruiken in virtual reality en geavanceerde 3D-audiotechnieken gebruiken voor het verbeteren van de ervaring
Inzicht in de vereisten van contentcreatie voor virtual reality
Werken met interactie in Virtual Reality
Bewegen in virtual reality: fysieke navigatie en virtuele navigatietechnieken
Interactie met objecten in virtual reality
- Interactie met objecten binnen handbereik
- Hyper-natuurlijke interactie
- Magische interactie
- Interactie in de fysica
Uitdagingen in Virtual Reality-interactie
Gebruikersinterfaces in virtual reality
Werken met personages in virtual reality
Het animeren en besturen van de lichaamsbewegingen van virtuele personages in virtual reality
Gezichtsbehandeling nabootsen Animation in virtual reality
Klaar om je eerste virtual reality-game te ontwikkelen
Het ontwikkelen van een storyboard voor je spelconcept
Het ontwikkelen van een werkend prototype van je virtual reality game
Je prototype testen met spelers
Het spel op de juiste manier ontwikkelen
- Verfijning van de virtual reality-interactie
- Implementatie van de Virtual Reality Graphics
Je spel afmaken
Samenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Basis programmeerervaring
Audiëntie
- Ontwikkelaars
- Game-ontwikkelaars
- Programmeurs
- Hobbyisten
Testimonials (1)
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald