Lokale, door een instructeur geleide live Digital Marketing-trainingscursussen demonstreren de belangrijkste digitale marketingconcepten en het belang van analyse en goede strategie met geschikte voorbeelden. Digital Marketing-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op locatie'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Namen of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Namen. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Namur, Hotel de Ville
NobleProg Namur, Rue de Fer, 48 , Namur, belgium, 5000
Namen
Namen is een Franstalige stad in België, sinds 1986 hoofdstad van Wallonië en hoofdstad van de provincie Namen. Bewoond sinds de Neolithische periode, zag de samenvloeiing van de Samber en de Maas de geboorte van de Romeinse stad aan het begin van onze jaartelling. Voormalig bolwerk van de graven van Namen, verbonden aan het huis van Luxemburg en vervolgens aan het Habsburgse rijk, was de citadel van Namen in de loop der jaren het middelpunt van vele belegeringen. Ondanks de schade die de conflicten hebben geleden, heeft de stad een rijk roerend en onroerend erfgoed behouden. Vandaag de regionale hoofdstad, de stad is de zetel van het parlement van Wallonië, de Waalse regering en de openbare dienst van Wallonië, maar ook de gaststad van het Internationaal Franstalig Filmfestival, het kermisfestival van Namen in mei, het Festival Verdur Rock .
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
Internationale luchthaven Namen-Suarlee
Dichtstbijzijnde treinstation bij het trainingscentrum
Station Namen
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Deze door een instructeur geleide, live training in Namen (online of onsite) is bedoeld voor beginner- tot gemiddeld niveau marketers die reclamecampagnes op grote sociale mediaplatforms willen maken, beheren en optimaliseren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een gestructureerde aanpak voor het creëren van sociale mediacampagnes te ontwikkelen.
Ad campaigns op Facebook, Google en TikTok op te zetten en te beheren.
Campagneobjectieven te definiëren en de juiste advertentieformaten te selecteren.
Het ideale publiek voor reclamecampagnes te identificeren en te targeten.
De advertentieprestaties te optimaliseren met behulp van analytics en A/B-testen.
Budgets effectief toe te wijzen om de return on investment te maximaliseren.
Deze door een instructeur geleide, live training in Namen (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende tot intermediaire social media managers en marketingprofessionals die online gemeenschappen willen opbouwen en beheren, impactvolle contentstrategieën willen creëren en de betrokkenheid bij merken willen vergroten.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
Doelgroepen definiëren en socialmedia-strategieën dienovereenkomstig aanpassen.
Geschikte social media-platforms selecteren op basis van bedrijfsdoelstellingen.
Effectieve contentstrategieën creëren, inclusief contentpijlers, formats en kalenders.
Concurrenten analyseren om socialmedia-tactieken te verfijnen.
Betaalde advertentiecampagnes ontwikkelen en het succes ervan meten.
Online gemeenschappen effectief betrekken en modereren.
Social media-crises aanpakken en de merkreputatie behouden.
Ethische best practices en socialmedia-beleid implementeren.
Deze door een instructeur geleide, live training in Namen (online of onsite) is bedoeld voor marketingprofessionals op intermediair niveau die repetitieve taken willen automatiseren, leads effectief willen koesteren en de klantbetrokkenheid willen optimaliseren via workflowautomatisering.
An het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Make gebruiken om marketingcampagnes en workflows voor het verzorgen van leads te automatiseren.
Gegevens van klanten te synchroniseren via geïntegreerde platforms.
Gegevens synchroniseren tussen marketingtools zoals Mailchimp, HubSpot en sociale mediaplatforms.
Geautomatiseerde workflows monitoren en analyseren om de campagneprestaties te optimaliseren.
Best practices voor schaalbare marketingautomatiseringsstrategieën aan te nemen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Namen (online of op locatie) is bedoeld voor algemeen personeel van beginners tot gevorderden die fundamentele concepten van digitale marketing, direct marketingstrategieën willen leren en SaaS-tools willen gebruiken voor marketing effectief.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Krijg een uitgebreid inzicht in digitale marketing in de SaaS-industrie.
Ontwikkel praktische vaardigheden in het uitvoeren van effectieve direct marketingstrategieën met behulp van digitale tools.
Creëer en implementeer een digitaal marketingplan op maat voor SaaS-producten.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Namen (online of ter plaatse) is bedoeld voor marketeers die AI willen gebruiken om digitale marketingstrategieën te verbeteren door middel van waardevolle klantinzichten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Maak gebruik van AI-software om de manier waarop merken contact maken met gebruikers te verbeteren.
Gebruik chatbots om de gebruikerservaring te optimaliseren.
Verhoog de productiviteit en omzet door de automatisering van taken.
Deze training is het best geschikt voor mensen in digitale Marketing en strategieën. De training behandelt de concepten die essentieel zijn om grip te krijgen op de digitale media. Het biedt de afgevaardigden een inleiding tot belangrijke digitale marketingconcepten, van mobiele marketing en sociale media marketing tot Email mailmarketing, PPC-marketing en SEO. Tegen het einde van de training begrijpen we het belang van analyse en een goede strategie met geschikte voorbeelden.
Deelnemers leren gedurende 7 uur training over het Google advertentie-ecosysteem, waar ze hun advertenties kunnen weergeven en de voordelen van specifieke advertentie-indelingen. De training is praktisch - de deelnemers brengen het grootste deel van hun tijd door op de Google Advertentie-account, waar ze de mogelijkheid hebben om handmatig de campagne besproken door de campagneleider. Naast het opzetten van de campagne zelf, leren deelnemers hoe ze kunnen optimaliseren om bevredigende resultaten te bereiken.
De training wordt gegeven door een practitioner, een persoon die regelmatig reclamecampagnes op Google. De laatste 30 minuten van de cursus zijn gewijd aan naar de Q&A-sectie, waar deelnemers de kans krijgen om antwoorden op vragen over adverteren in Google Ads.
Doelgroep: De Google Ads Basiscursus is bedoeld voor mensen die al een basiscursus hebben kennis van internet marketing en deze willen verdiepen met kennis van de Grootste Google reclametool.
In deze cursus leer je over alle technieken, processen en updates die relevant zijn voor 2023.
U leert ook over geavanceerde Google Ads-technieken, zoals het gelijktijdig uitvoeren van Performance Max- en Shopping-campagnes, die u kunnen helpen uw inkomsten te verdubbelen, geavanceerde instellingen voor Search-, YouTube- en Discovery-campagnes die u zullen helpen te slagen in een zeer competitieve PPC-wereld.
De cursus kan worden aangepast aan uw bedrijf en uw behoeften. Als u reclame wilt maken voor specifieke PPC-niches zoals e-commerce, financiën, onroerend goed, farmacologie, geneeskunde, mobiele app en meer, kan de agenda van de cursus worden aangepast aan uw specifieke verzoek.
U leert ook hoe u gegevens kunt analyseren en hoe u trackingcodes kunt implementeren via GTM om alle verkopen en alle evenementen die belangrijk zijn voor uw bedrijf te kunnen volgen.
De cursus kan worden aangepast aan uw bedrijf en uw behoeften. Als u reclame wilt maken voor specifieke PPC-niches zoals e-commerce, financiën, onroerend goed, farmacologie, geneeskunde, mobiele app en meer, kan de agenda van de cursus worden aangepast aan uw specifieke verzoek.
De cursus wordt voortdurend bijgewerkt om ervoor te zorgen dat u alle Google Ads-updates leert op het moment dat de cursus wordt gegeven.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Testimonials (2)
Irma was afgestemd op ons als leerlingen en onze zakelijke behoeften. Het was duidelijk dat ze actief naar ons luisterde vanuit de geïnformeerde feedback die ze vervolgens gaf.
Siobhan - Raintree
Cursus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Automatisch vertaald
Ze kon ieders vragen gemakkelijk beantwoorden. Een duidelijke indicatie van haar expertise.
digital marketing training cursus in Namen, digital marketing opleiding cursus in Namen, Weekend digital marketing cursus in Namen, Avond digital marketing training in Namen, digital marketing instructeur geleid Namen, digital marketing boot camp in Namen, digital marketing coaching in Namen, digital marketing instructeur geleid in Namen,digital marketing lessen in Namen, digital marketing op locatie in Namen, digital marketing een op een opleiding in Namen, Avond digital marketing cursus in Namen, digital marketing privé cursus in Namen, digital marketing on-site in Namen, digital marketing trainer in Namen, Weekend digital marketing training in Namen, digital marketing een op een training in Namen, digital marketing instructeur in NamenDigital Marketing training cursus in Namen, Digital Marketing opleiding cursus in Namen, Weekend Digital Marketing cursus in Namen, Avond Digital Marketing training in Namen, Digital Marketing instructeur geleid Namen, Digital Marketing op locatie in Namen, Digital Marketing instructeur geleid in Namen,Digital Marketing lessen in Namen, Digital Marketing privé cursus in Namen, Digital Marketing boot camp in Namen, Digital Marketing coaching in Namen, Digital Marketing een op een training in Namen, Digital Marketing een op een opleiding in Namen, Avond Digital Marketing cursus in Namen, Digital Marketing on-site in Namen, Digital Marketing instructeur in Namen, Weekend Digital Marketing training in Namen, Digital Marketing trainer in Namen