Cursusaanbod

  • Wat is een Embedded System?
    • Eenvoudige Definitie
    • Enkele Mijlpalen
    • Kenmerken
    • Waarom C++ gebruiken?
  • Vergelijking met C
    • C: Een subset van C++ – bijna
    • Prestaties
    • Toegevoegde “Gratis” Functionaliteit
    • Waarom C++ niet gebruiken?
  • Klassen
    • Lidvariabelen
      • Instantievariabelen
      • Klassevariabelen
    • Lidfuncties
      • Instantiefuncties
      • Klassefuncties
    • Impliciete Methoden
      • Constructor
        • Initialisatie
        • Delegatie
      • Destructor
      • Copy assignment operator
    • Move Semantics – het vermijden van onnodige diepe kopie
    • struct in C++
    • Package/Namespace
  • Overerving
    • Introductie
    • Realisatie
    • Prestaties
    • Meervoudige Overerving
    • Virtuele Overerving
  • Polymorfisme
    • Introductie
    • Virtuele Functie
    • Virtuele Destructor
    • Implementatie
    • Runtime Type Information, RTTI
    • Prestaties
  • Sjablonen
    • Introductie
    • Functiesjabloon
    • Klassesjabloon
      • Variadische Sjablonen
    • Code Bloat
    • Implementatiestrategieën
    • Sjabloon Meta Programming
    • Sjabloon versus Overerving?
  • Foutafhandeling
    • Uitzonderingsafhandeling
    • Prestatieproblemen
    • Implementatie
  • Inline Code
    • Wanneer gebruiken?
    • Strategieën
  • Opstarten
    • Systeemopstart
    • Het C-deel
    • Het C++-deel
  • Standaardbibliotheek
    • Standard Template Library, STL
    • iostream Bibliotheek
    • Belangrijke uitbreidingen op STL door C++11:
      • Move semantics
      • Variadische Sjablonen
      • Concurrency
  • Geheugen Management
    • Het C++ Geheugenmodel
      • De stdint-types
      • Atomische types en hun operaties
    • Strategieën
    • Variabelen
    • Placement new
    • Door de gebruiker gedefinieerd Geheugen Management
  • Interoperatie tussen C en C++
    • Name Mangling
    • Statische Initialisatie
    • Dynamisch Geheugen
    • struct Inhoud
      • POD – Plain Old Data type
  • Design Patterns
    • RAII – Resource Acquisition Is Initialization
    • Memory-mapped I/O
    • Interrupt
    • Initialisatie van Statische Objecten

Vereisten

Er zijn geen specifieke vereisten om aan deze cursus deel te nemen.

 21 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (2)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën