Cursusaanbod
Inleiding tot Monday.com
- Overzicht van Monday.com
- Belangrijkste functies en modules (WorkManagement, CRM en WorkForms)
- Maandag aanpassen voor verschillende operationele gebieden (verkoop, marketing, HR, projectmanagement, enz.)
- Inzicht in de interface van maandag: borden, items en kolommen
Automatiseren van Databases en workflows
- Overgang van handmatige naar geautomatiseerde databases
- Borden bouwen voor het bijhouden van gegevens over verschillende afdelingen
- Kolommen aanpassen voor specifieke bedrijfsbehoeften (verkoop, projectopvolging, HR)
- Automatiseren van gegevensinvoer en updates
- Automatisering gebruiken om repetitieve taken uit te voeren (bijv. e-mailopvolging, taaktoewijzingen)
- Praktische oefening: het opzetten van een bord voor afdelingsspecifieke tracking (bijv. projectmanagement, verkooppijplijn)
WhatsApp integreren via externe API
- Inleiding tot externe API's voor WhatsApp
- Overzicht van WhatsApp API-integratiemogelijkheden voor verschillende zakelijke functies
- WhatsApp verbinden met maandag
- Communicatie met klanten, teamleden of leads in realtime onderhouden
- Antwoorden en follow-ups automatiseren met behulp van triggers
- Praktische oefening: het opzetten van een WhatsApp API-workflow voor klant- of interne teamcommunicatie
Klant- of projectstatussen beheren
- Aangepaste statussen definiëren voor verschillende gebieden (bijv. verkoop, HR, marketing, projecten)
- Aangepaste statuskolommen maken voor workflows (bijv. leadstatus, projectvoortgang, taakvoltooiing)
- Statusupdates automatiseren
- Waarschuwingen en meldingen instellen op basis van statuswijzigingen
- Praktische oefening: het implementeren van een statusupdatestroom voor het beheren van klantrelaties of projectvoortgang
Gebruik maken van het volledige maandagpakket
- WerkManagement voor afdelingsoverschrijdende teams
- Taken en tijdlijnen toewijzen, de voortgang van verschillende afdelingen bijhouden
- Automatisering creëren voor deadlineherinneringen en taakupdates
- CRM: leads en relaties beheren
- Organisatie van lead-/klantinformatie en interactiegeschiedenis voor elk bedrijfsgebied
- Automatisering maken voor customer nurturing, sales tracking of service-updates
- WorkForms: gegevensverzameling automatiseren
- Aangepaste formulieren maken voor het verzamelen van interne of klantgegevens
- Formulieren integreren met workflows om databases automatisch bij te werken
- Praktische oefening: WorkForms gebruiken om een formulier voor gegevensverzameling te maken en dit te koppelen aan een afdelingsspecifieke workflow
Best practices voor automatisering van meerdere gebieden
- Optimaliseren Monday.com workflows voor verschillende bedrijfsfuncties
- Verkoop, marketing, HR, projectmanagement en meer
- Tips voor effectieve automatisering en integratie
- Veelvoorkomende uitdagingen en probleemoplossing
- Q&A-sessie
Samenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Bekendheid met het gebruik van webgebaseerde applicaties
- Basis computervaardigheden
Audiëntie
- Managers
- Teamleiders
- CRM-beheerders
Testimonials (4)
De manier van interactie met studenten
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Cursus - Salesforce for Sales and Administration
Automatisch vertaald
Gelukkig was ik 1 op 1 met mijn trainer. Dit was heel goed. Victor werkte in mijn tempo, hij legde dingen duidelijk uit en ik was erg blij met het resultaat.
Craig - Superior Minerlas
Cursus - Salesforce for End Users
Automatisch vertaald
toepassingsscenario's introductie
Rachel - ge ren
Cursus - Salesforce CPQ for Administrators
Automatisch vertaald
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.