Lokale, door instructeurs geleide live Computer Graphics-trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve discussie en hands-on de basisprincipes van Computer Graphics. Computer Graphics-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op afstand'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Brugge of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Brugge. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Brugge
NH Hotel Brugge, Boeveriestraat 2, Brugge, Belgie, 8000
Bruges
Brugge werd een centrale haven, een commercieel en financieel centrum in middeleeuws Europa, dat de landen van de Noordzee en de Oostzee met de Middellandse Zee verbond. Rijke kooplieden uit Brugge dreven handel met die uit heel Europa. De eerste beurs in de geschiedenis ontstond in Brugge in de 13e eeuw. In de 15e eeuw was het het belangrijkste financiële centrum van Europa. Deze economische bloei leidt ook tot een culturele en artistieke bloei die een rijk erfgoed heeft nagelaten. Het was het belangrijkste centrum voor de Vlaamse primitieve schilders, die een revolutie teweegbrachten in de westerse schilderkunst. Het is sinds het jaar 2000 lid van de Organisatie van Werelderfgoedsteden. De stad heeft zelfs de eer om drie keer op de Werelderfgoedlijst van UNESCO te staan. Om zijn historische centrum, om zijn begijnhof dat deel uitmaakt van de Vlaamse Begijnhoven en om zijn belfort dat behoort tot de Belforten van België en Frankrijk. Daarnaast staat het ook op de lijst van immaterieel cultureel erfgoed van de mensheid door UNESCO vanwege de processie van het Heilig Bloed.
De dichtstbijzijnde luchthaven bij het trainingscentrum
INTERNATIONALE LUCHTHAVEN OOSTENDE-BRUGE
Dichtstbijzijnde treinstation naar het trainingscentrum
Station Brugge
De dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het trainingscentrum
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor ontwikkelaars van beginners tot gemiddeld niveau die OpenACC willen gebruiken om heterogene apparaten te programmeren en hun parallellisme te benutten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Stel een ontwikkelomgeving in met OpenACC SDK, een apparaat dat OpenACC ondersteunt, en Visual Studio Code.
Maak een eenvoudig OpenACC-programma dat vectoroptelling uitvoert op het apparaat en de resultaten ophaalt uit het geheugen van het apparaat.
Gebruik OpenACC-richtlijnen en -clausules om de code te annoteren en de parallelle regio's, gegevensverplaatsing en optimalisatieopties op te geven.
Gebruik de OpenACC-API om apparaatgegevens op te vragen, het apparaatnummer in te stellen, fouten af te handelen en gebeurtenissen te synchroniseren.
Gebruik OpenACC-bibliotheken en interoperabiliteitsfuncties om OpenACC te integreren met andere programmeermodellen, zoals CUDA, OpenMP en MPI.
Gebruik OpenACC-tools om OpenACC-programma's te profileren en fouten op te sporen en te identificeren en knelpunten en kansen op het gebied van prestaties te identificeren.
Optimaliseer OpenACC-programma's met behulp van technieken zoals datalokalisatie, lusfusie, kernelfusie en auto-tuning.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die de basisprincipes van GPU programmeren willen leren en de belangrijkste raamwerken en hulpmiddelen voor het ontwikkelen van GPU applicaties. .
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers: Begrijp het verschil tussen CPU en GPU computergebruik en de voordelen en uitdagingen van GPU programmeren.
Kies het juiste raamwerk en de juiste tool voor hun GPU toepassing.
Maak een basisprogramma GPU dat vectoroptelling uitvoert met behulp van een of meer van de raamwerken en hulpmiddelen.
Gebruik de respectievelijke API's, talen en bibliotheken om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing daarvan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de respectieve geheugenruimten, zoals globaal, lokaal, constant en privé, om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik de respectieve uitvoeringsmodellen, zoals werkitems, werkgroepen, threads, blokken en rasters, om de parallelliteit te controleren.
Debug en test GPU programma's met behulp van tools zoals CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer GPU programma's met behulp van technieken zoals coalescentie, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die verschillende frameworks willen gebruiken voor GPU programmeren en hun functies, prestaties en compatibiliteit willen vergelijken.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met OpenCL SDK, CUDA Toolkit, ROCm Platform, een apparaat dat OpenCL, CUDA of ROCm ondersteunt, en Visual Studio Code.
Maak een basisprogramma GPU dat vectoroptelling uitvoert met behulp van OpenCL, CUDA en ROCm, en vergelijk de syntaxis, structuur en uitvoering van elk raamwerk.
Gebruik de respectievelijke API's om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de respectieve talen om kernels te schrijven die op het apparaat worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
Gebruik de respectieve ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik de respectieve geheugenruimten, zoals globaal, lokaal, constant en privé, om gegevensoverdrachten en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik de respectieve uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test GPU programma's met behulp van tools zoals CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer GPU programma's met behulp van technieken zoals coalescentie, caching, prefetching en profilering.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Leer hoe u animaties en visuele effecten kunt maken met Blender.
Voeg rondingen, oppervlakken, metaballen en haardeeltjes toe om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Inleiding tot niet-destructieve modellering en animatie.
Exporteer 3D-modellen en assets naar een game-engine, 3D-printer of andere software.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginnersniveau tot op gemiddeld niveau die ROCm op Windows willen installeren en gebruiken om AMD GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met ROCm Platform, een AMD GPU en Visual Studio Code op Windows.
Creëer een basis ROCm-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
Gebruik de ROCm API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ervan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik HIP-taal om kernels te schrijven die worden uitgevoerd op de GPU en gegevens manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van HIP om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik ROCm- en HIP-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik ROCm- en HIP-uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test ROCm- en HIP-programma's met behulp van tools zoals ROCm Debugger en ROCm Profiler.
Optimaliseer ROCm- en HIP-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profilering.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginnersniveau tot op gemiddeld niveau die ROCm en HIP willen gebruiken om AMD GPU's te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met het ROCm-platform, een AMD GPU en Visual Studio code.
Creëer een basis ROCm-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten ophaalt uit het GPU-geheugen.
Gebruik de ROCm API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en de toewijzing ervan ongedaan te maken, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik HIP-taal om kernels te schrijven die worden uitgevoerd op de GPU en gegevens manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van HIP om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik ROCm- en HIP-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik ROCm- en HIP-uitvoeringsmodellen om de threads, blokken en rasters te besturen die het parallellisme definiëren.
Debug en test ROCm- en HIP-programma's met behulp van tools zoals ROCm Debugger en ROCm Profiler.
Optimaliseer ROCm- en HIP-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profilering.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de principes en kernconcepten van 3D-modellering.
Verken een verscheidenheid aan modi en tools voor het modelleren en bewerken van 3D-netten.
Gebruik de tools voor het in kaart brengen/uitpakken van UV-modellen, beeldhouwen en schilderen van 3D-modellen.
Deze instructorgeleide, live training in Brugge (online of onsite) is bedoeld voor grafisch ontwerpers en animatoren van beginner tot gemiddeld niveau die willen leren hoe ze verbluffende animaties, interactieve media en boeiende webinhoud kunnen maken met behulp van Adobe Animate.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De Adobe Animate-interface en -hulpmiddelen te navigeren.
Animaties te maken en te bewerken met behulp van keyframes, motion tweens en shape tweens.
Interactieve animaties en applicaties te ontwerpen met ActionScript en JavaScript.
Audio- en video-elementen in projecten op te nemen.
Animaties te exporteren voor web-, video- en mobiele platforms.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of ter plaatse) is bedoeld voor ontwikkelaars van beginners tot gemiddeld niveau die CUDA willen gebruiken om NVIDIA GPUs te programmeren en hun parallellisme te benutten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Zet een ontwikkelomgeving op die CUDA Toolkit, een NVIDIA GPU en Visual Studio Code bevat.
Maak een eenvoudig CUDA-programma dat vectoroptelling uitvoert op de GPU en de resultaten uit het GPU-geheugen ophaalt.
Gebruik de CUDA API om apparaatinformatie op te vragen, apparaatgeheugen toe te wijzen en toe te wijzen, gegevens tussen host en apparaat te kopiëren, kernels te starten en threads te synchroniseren.
Gebruik de CUDA C/C++-taal om kernels te schrijven die op de GPU worden uitgevoerd en gegevens te manipuleren.
Gebruik de ingebouwde functies, variabelen en bibliotheken van CUDA om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik CUDA-geheugenruimten, zoals globaal, gedeeld, constant en lokaal, om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik het CUDA-uitvoeringsmodel om de threads, blokken en rasters te beheren die het parallellisme definiëren.
Fouten opsporen en testen van CUDA-programma's met behulp van hulpprogramma's zoals CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer CUDA-programma's met behulp van technieken zoals coalescing, caching, prefetching en profiling.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor artiesten, game-ontwikkelaars of complete beginners die Blender willen gebruiken om 3D-modellen te maken voor interactieve toepassingen, videogames, animatiefilms, enz.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de principes en kernconcepten van 3D-modellering.
Verken een verscheidenheid aan modi en tools voor het modelleren en bewerken van 3D-netten.
Leer hoe u animaties en visuele effecten kunt maken met Blender.
Voeg rondingen, oppervlakken, metaballen en haardeeltjes toe om realistische 3D-bewegingen te simuleren.
Gebruik de tools voor het in kaart brengen/uitpakken met UV-straling, beeldhouwen en schilderen van 3D-modellen.
Exporteer 3D-modellen en assets naar een game-engine, 3D-printer of andere software.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor systeembeheerders en IT-professionals op beginnersniveau die CUDA-omgevingen willen installeren, configureren, beheren en problemen willen oplossen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de architectuur, componenten en mogelijkheden van CUDA.
Installeer en configureer CUDA-omgevingen.
Beheer en optimaliseer CUDA-bronnen.
Veelvoorkomende CUDA-problemen opsporen en oplossen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau die OpenCL willen gebruiken om heterogene apparaten te programmeren en hun parallellisme te exploiteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet een ontwikkelomgeving op met OpenCL SDK, een apparaat dat OpenCL en Visual Studio Code ondersteunt.
Maak een basisprogramma OpenCL dat vectoroptelling op het apparaat uitvoert en de resultaten uit het apparaatgeheugen ophaalt.
Gebruik OpenCL API om apparaatinformatie op te vragen, contexten, opdrachtwachtrijen, buffers, kernels en gebeurtenissen te creëren.
Gebruik OpenCL C-taal om kernels te schrijven die op het apparaat worden uitgevoerd en gegevens manipuleren.
Gebruik OpenCL ingebouwde functies, extensies en bibliotheken om algemene taken en bewerkingen uit te voeren.
Gebruik OpenCL host- en apparaatgeheugenmodellen om gegevensoverdracht en geheugentoegang te optimaliseren.
Gebruik het uitvoeringsmodel OpenCL om de werkitems, werkgroepen en ND-bereiken te beheren.
Debug en test OpenCL programma's met behulp van tools zoals CodeXL, Intel VTune en NVIDIA Nsight.
Optimaliseer OpenCL programma's met behulp van technieken zoals vectorisatie, lusafrollen, lokaal geheugen en profilering.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of ter plaatse) is bedoeld voor ontwerpers, werktuigbouwkundigen en iedereen die wil leren hoe hij 3D-modellen kan maken die kunnen worden geconstrueerd of 3D-geprint.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Maak afdrukbare 3D-modellen.
Gebruik geometrische transformaties om complexe 3D-vormen te bouwen.
Modelleer op een niet-interactieve manier met zo min mogelijk regels code.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of op locatie) is bedoeld voor liefhebbers van 3D-ontwerp en 3D-printen op beginnersniveau tot gevorderden die Fusion 360 willen gebruiken om modellen voor 3D-printen te ontwerpen, simuleren en voorbereiden.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Installeer en configureer Fusion 360 voor optimale prestaties.
Ontwerp, modelleer en simuleer 3D-objecten in een uniforme omgeving.
Optimaliseer en bereid ontwerpen voor het 3D-printproces voor.
Werk samen en deel hun ontwerpen met behulp van de cloudmogelijkheden van Fusion 360.
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars op beginners- tot gemiddeld niveau en UI/UX-ontwerpers die Adobe LiveCycle Designer willen gebruiken om interactieve en dynamische PDF-formulieren te maken.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Maak en bewerk PDF-formulieren met verschillende elementen en eigenschappen.
Voeg scripts en logica toe aan PDF-formulieren met JavaScript.
Valideer en beveilig PDF-formulieren.
Integreer PDF-formulieren met gegevensbronnen en webservices.
Deze cursus is perfect voor wie zijn grafische ontwerp reis wil beginnen met Affinity Designer, een van de meest populaire en veelzijdige vectorafbeeldingsprogramma's. Als je nieuw bent in computergraphics en op zoek bent naar een solide basis, helpt deze cursus je stap voor stap de essentiële functies en tools te beheersen voor het maken van professionele ontwerpen.Tijdens de cursus:Je leert hoe je door de interface van Affinity Designer navigeert, zodat je de functies gemakkelijk kunt gebruiken.Je leert de basistools voor het tekenen en bewerken van vormen, waarmee je je eigen illustraties en graphics kunt maken.Je leert hoe je met lagen kunt werken en hoe je kleuren en tekst in je ontwerpen kunt gebruiken.Je beheerst de basisprincipes van het exporteren van je ontwerpen naar verschillende formaten, klaar voor het afdrukken of publiceren online.Na het voltooien van de cursus kun je eenvoudige graphics, logo's, posters en ander visueel materiaal maken met behulp van Affinity Designer tools. De cursus biedt je een solide basis waarmee je je grafische ontwerpvaardigheden verder kunt ontwikkelen.
ARToolKit is een open-source trackingbibliotheek voor het maken van Augmented Reality (AR) applicaties. Het ondersteunt Windows, Linux, Mac, Android en iOS.
In deze live training onder leiding van een instructeur leren deelnemers hoe ze een mobiele augmented reality-applicatie kunnen bouwen met ARToolKit.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Ontwikkel een mobiele applicatie die virtuele beelden over de echte wereld heen legt
Video voorbewerken om de belichting aan te passen en problemen op te lossen
Integreer ARToolKit met tools en functionaliteit van derden, waaronder OpenCV, Unity, OpenSceneGraph en de GPS-, kompas- en camerakalibratiehulpprogramma's van het mobiele apparaat
Vorm van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefenen.
Hands-on implementatie in een live-lab omgeving.
Opties voor het aanpassen van cursussen
De mobiele applicatie die in deze cursus wordt ontwikkeld, kan doel Android en/of iOS zijn. Om uw voorkeur aan te vragen, neem dan contact met ons op om dit te regelen.
Tijdens de 3-daagse training leren de deelnemers een stukje van de geschiedenis van de theorie en richtlijnen omgezet in voorbeeldprojecten:
"Overtrekken" van een tekening op papier naar een vectorafbeelding die kan worden gebruikt voor afdrukken, snijden, graveren, enz.
"Pierre Bézier-curven" zijn de regels voor het maken van zowel basiscurven als complexe curven, evenals het bewerken en repareren.
"Typografie" is het maken van uw eigen lettertype van een tekening tot een open type lettertype (OTF) bestand.
Dit door een instructeur geleide live training in Brugge (online of op locatie) is gericht op ontwikkelaars met middelmatige vaardigheden die CUDA willen gebruiken om Python toepassingen te bouwen die parallel op NVIDIA GPUs lopen.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
De Numba compiler gebruiken om Python applicaties die draaien op NVIDIA GPUs te versnellen.
Aangepaste CUDA kernels maken, compileren en lanceren.
Het geheugen van GPU beheren.
Een CPU-gebaseerde applicatie omzetten in een GPU-versnelde applicatie.
Gratis CAD is een open-source, aanpasbare, multi-platform, scriptbare en uitbreidbare parametrische 3D-modeler voor het ontwerpen van realistische objecten.
In deze door een instructeur geleide live training leren deelnemers hoe ze een object kunnen modelleren voor later bouwen of 3D-printen.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Gebruik de tools en workflows van FreeCad om commerciële CAD of BIM-modelleringsoftware te vervangen
Schrijf naar vele formaten zoals STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE, etc.
Gebruik Python om de functionaliteit van Free CAD te breiden
Automatiseer FreeCad, bouw modules en voeg Free CAD in een bestaande applicatie in
Publiek
ontwerpers
ontwikkelaars
Werktuigbouwkundigen
Formaat van de cursus
Deelcollege, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
Deze live training onder leiding van een instructeur in Brugge (online of ter plaatse) is bedoeld voor webdesigners die Maya willen gebruiken voor het maken van 3D-animaties.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Creëer realistische modellen en texturen in Maya.
Animeer en render projecten voor afspelen van hoge kwaliteit.
Simuleer natuurlijke effecten zoals water en rook.
Deze door een instructeur geleide, live training cursus in Brugge behandelt hoe u GPUs programmeert voor parallel computergebruik, hoe u verschillende platforms gebruikt, hoe u met het CUDA-platform en zijn functies werkt, en hoe u verschillende optimalisatietechnieken uitvoert met behulp van CUDA . Enkele van de toepassingen omvatten deep learning, analyses, beeldverwerking en technische toepassingen.
WebGL (Web Graphics Library) is een JavaScript-API voor het weergeven van 3D-afbeeldingen in een webbrowser zonder plug-ins te gebruiken.
Tijdens deze door een instructeur geleide live training leren deelnemers realistische 3D-afbeeldingen te genereren terwijl ze door de creatie van een geanimeerde 3D-toepassing lopen die in een browser wordt uitgevoerd.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Begrijp en gebruik de verschillende functionaliteiten van WebGL, waaronder meshes, transformaties, camera's, materialen, verlichting en animatie
Animeer objecten met WebGL
Maak 3D-objecten met WebGL
Publiek
ontwikkelaars
Formaat van de cursus
Gedeeltelijke lezing, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
Deze door een instructeur geleide, live training in Brugge (op locatie of op afstand) is gericht op ontwerpingenieurs, architecten en ontwikkelaars die Pixar USD willen gebruiken om algemene 3D-scènes of assets te creëren, bouwen en delen terwijl ze tegelijkertijd vanuit verschillende grafische afbeeldingen werken. hulpmiddelen.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Zet de benodigde ontwikkelomgeving op om te beginnen met het bouwen van 3D-graphics en workflows.
Begrijp de basis-USD-compositie en pas wijzigingen toe om 3D-middelen en -scènes te verbeteren.
Deel, combineer en transformeer meerdere assets met behulp van de ondersteunde USD-plug-ins voor applicaties van derden (Maya, Katana en Houdini).
Grafische programma's Adobe zijn een reeks gereedschappen voor het maken, bewerken en manipuleren van afbeeldingen, multimedia en documenten. Adobe Systems staat bekend om het maken van vele professionele programma's voor afbeeldingen, multimedia, fotobewerking, webdesign en meer. Hier zijn enkele van de belangrijkste grafische programma's gemaakt door Adobe:
Adobe Photoshop
Jest is een van de meest populaire bewerkingssoftware voor rasterafbeeldingen. Hiermee kunt u foto's manipuleren, afbeeldingen maken, retoucheren, kleurcorrectie en vele andere geavanceerde bewerkingen.
Adobe Tekenaar
Illustrator is gericht op vectorafbeeldingen en stelt u in staat om logo's, illustraties, vectorafbeeldingen, typografische ontwerpen en andere elementen te maken die kunnen worden geschaald zonder kwaliteitsverlies.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Testimonials (4)
Zeer interactief met diverse voorbeelden, met een goede progressie in complexiteit tussen start en einde van de training.
Jenny - Andheo
Cursus - GPU Programming with CUDA and Python
Automatisch vertaald
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Trainers, energie en humor.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Cursus - NVIDIA GPU Programming - Extended
Automatisch vertaald
The trainer really targeted our need to a very specific case study and was able to adapt to the situation (as the solutions to our problematic evolved during the course), beyond the upstream preparation he did.
Computer Graphics training cursus in Brugge, Computer Graphics opleiding cursus in Brugge, Weekend Computer Graphics cursus in Brugge, Avond Computer Graphics training in Brugge, Computer Graphics instructeur geleid Brugge, Avond Computer Graphics cursus in Brugge, Computer Graphics een op een opleiding in Brugge, Computer Graphics een op een training in Brugge, Computer Graphics on-site in Brugge, Computer Graphics coaching in Brugge, Computer Graphics instructeur in Brugge, Weekend Computer Graphics training in Brugge, Computer Graphics privé cursus in Brugge, Computer Graphics instructeur geleid in Brugge,Computer Graphics lessen in Brugge, Computer Graphics op locatie in Brugge, Computer Graphics boot camp in Brugge, Computer Graphics trainer in Brugge