Cursusaanbod

Bochten en oppervlakken

  • Tools en structuur
  • Bézier en NURBS
  • Objecten transformeren
  • Vormen en splines

Metaballen en haardeeltjes

  • Tools en structuur
  • Meta-objecten toevoegen en bewerken
  • Vetpotlood gebruiken
  • Modificeren van deeltjes

Animation en tuigage

  • Keyframes en sleutelsets
  • Anker gebruiken voor tuigage
  • Aanbrengen van het rooster
  • Beperkingen, acties en drijfveren

Markeringen, vormtoetsen en bewegingspaden

Niet-destructieve modellering

  • Inleiding tot geometrieknooppunten
  • Inleiding tot animatieknooppunten

3D-scènes renderen

Render-engines in Blender voor animatie

  • Eevee, fietsen en werkbank
  • Camera's, lichtobjecten en materialen gebruiken
  • Schaduwknooppunten en kleurbeheer
  • Freestyle niet-fotorealistische (NPR) rendering
  • Lagen en passen gebruiken
  • Animaties renderen en bekijken

Bestanden exporteren

  • Ondersteunde media-indelingen
  • Bestanden exporteren naar Alembic
  • Gebruik van de Collada-module
  • Bestanden exporteren als USD, SVG en PDF

Probleemoplossing

Samenvatting en volgende stappen

Vereisten

  • Basiservaring met computergebruik
  • Bekendheid met 3D-modellering

Audiëntie

  • Kunstenaars
  • Game-ontwikkelaars
  • Complete beginners
 14 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (3)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën