Cursusaanbod
Bochten en oppervlakken
- Tools en structuur
- Bézier en NURBS
- Objecten transformeren
- Vormen en splines
Metaballen en haardeeltjes
- Tools en structuur
- Meta-objecten toevoegen en bewerken
- Vetpotlood gebruiken
- Modificeren van deeltjes
Animation en tuigage
- Keyframes en sleutelsets
- Anker gebruiken voor tuigage
- Aanbrengen van het rooster
- Beperkingen, acties en drijfveren
Markeringen, vormtoetsen en bewegingspaden
Niet-destructieve modellering
- Inleiding tot geometrieknooppunten
- Inleiding tot animatieknooppunten
3D-scènes renderen
Render-engines in Blender voor animatie
- Eevee, fietsen en werkbank
- Camera's, lichtobjecten en materialen gebruiken
- Schaduwknooppunten en kleurbeheer
- Freestyle niet-fotorealistische (NPR) rendering
- Lagen en passen gebruiken
- Animaties renderen en bekijken
Bestanden exporteren
- Ondersteunde media-indelingen
- Bestanden exporteren naar Alembic
- Gebruik van de Collada-module
- Bestanden exporteren als USD, SVG en PDF
Probleemoplossing
Samenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Basiservaring met computergebruik
- Bekendheid met 3D-modellering
Audiëntie
- Kunstenaars
- Game-ontwikkelaars
- Complete beginners
Testimonials (3)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!