Cursusaanbod

Invoering

Overzicht van Scratch Functies en architectuur

Uw Scratch-account instellen

Het verkennen van de Scratch website

De basisprincipes van de Scratch Editor begrijpen

Programmeren met behulp van de blokgebaseerde omgeving van Scratch.

Interactie met de cartesiaanse (XY) coördinaten

Meer informatie over de Paint Editor

Objecten verplaatsen met behulp van bewegingsfuncties

Ontwerpen via de categorieën Looks en Geluiden

Bediening, operators en voorwaarden gebruiken

Sensing en variabelen begrijpen in Scratch

Leren over gegevenstypen

Werken met het gereedschap Pen

Accessing van de externe bibliotheken

Een game/applicatie maken met Scratch

Probleemoplossen

Samenvatting en conclusie

Vereisten

  • Geen voorafgaande programmeerkennis nodig
  • Interesse in programmeren en het maken van eenvoudige en interactieve games

Publiek

  • Iedereen die nieuw is met coderen
  • Game- en applicatie-ontwikkelaars
 7 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (1)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën