Cursusaanbod

Inleiding

De klant komt eerst

  • Anticipatie: De behoeften van de klant begrijpen voordat ze zich aandienen
  • Klantgerichtheid: Het opbouwen van langdurige relaties en loyaliteit
  • Assertief: ideeën duidelijk en zelfverzekerd Communication uiten
  • Marktkennis: Voorblijven op industrietrends en klantverwachtingen

Verbonden met het bedrijf

  • Verbinden: Het opbouwen van sterke interne en externe professionele relaties
  • Teamwork: Effectief samenwerken om zakelijke doelstellingen te bereiken
  • Troubleshooting: Het snel identificeren en oplossen van uitdagingen
  • Aanpassingsvermogen: Het omgaan met verandering en veerkrachtig blijven

Ik bereik wat ik wil bereiken

  • Besluitvorming: Opties evalueren en weloverwogen keuzes maken
  • Gedisciplineerde uitvoering: Focus en consistentie behouden
  • Recursie: Leren van eerdere ervaringen om toekomstige acties te verbeteren
  • Delegatie: Taken effectief toewijzen voor een betere productiviteit

Eigenarenmentaliteit

  • Onderhandeling: Win-winovereenkomsten bereiken in zakelijke besprekingen
  • Innovatie: Creativiteit en continue verbetering aanmoedigen
  • Change Management: Teams succesvol door transitions leiden
  • Toewijding aan winstgevendheid: Het balanceren van bedrijfsgroei en financiële duurzaamheid

Samenvatting en volgende stappen

Vereisten

  • Basisbegrip van verantwoordelijkheden op het gebied van commercieel management
  • Ervaring in klantinteracties en bedrijfsvoering

Publiek

  • Commercieel managers
  • Verkoop- en marketingteams
  • Klantrelatiemanagers
 14 Uren

Aantal deelnemers


Prijs Per Deelnemer

Testimonials (3)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën